کد خبر: ۴۳۷۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مدیر کل دامپزشکی مازندران با حضور در فرمانداری شهرستان بابل با معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی مازندران، «دکتر سید حسین رضوانی» به منظور پیگیری مطالبات مردمی و برنامه ریزی جهت ارائه خدمات بهتر دامپزشکی به بهره برداران و روستائیان شهرستان بابل با «ولی زاده» معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

رضوانی در این دیدار بر اهمیت کار و نقش موثر دامپزشکی در جامعه برای حفظ امنیت غذایی تاکید داشت و افزود: از آنجایی که مواد اولیه غذا عمدتاً از فرآورده های خام دامی تهیه می شود و دامپزشکی بر نحوه تولید، نگهداری و عرضه اینگونه فرآورده ها نظارت دارد، پس می توان گفت که دامپزشکی مسئول تضمین کیفیت و سلامت غذا است.

وی خاطرنشان کرد: تامین سلامت مواد غذایی با منشاء دامی نقش موثری در سلامت و اقتصاد جامعه ایفا می‌کند. لذا صیانت از سرمایه های دامی و کنترل، نظارت و حفظ سلامت فرآورده هاي خام دامي و به تبع آن حفظ سلامت مصرف کنندگان از اولويت هاي اصلي دامپزشکي بوده و لزوم نگاه ويژه مسئولين شهرستان به مقوله بهداشت و سلامت بيش از پيش مورد نياز است .

«ولی زاده» با ابزاز رضایت از عملکرد پیشگیرانه دامپزشکی بابل از بروز و شیوع بیماریهای قابل انتقال بین انسان و حیوان اظهار کرد: با تمام توان و امکانات موجود از فعالیت های پیشگیرانه بهداشتی و نظارتی دامپزشکی حمایت می کنیم چرا که این حمایت در واقع حمایت از سلامت شهروندان و بهداشت عمومی محسوب می گردد.

وی تصریح کرد: دامپزشکی یکی از ارگان های بسیار مهم در حوزه سلامت بوده که نیاز به حمایت و توجه ویژه دارد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
0
0
دکتر پهلوانیان با عملکرد خوبش حقش مدیرکلی مازندران است.
نظر شما
ادامه