کد خبر: ۴۳۷۳۶
 

در مناطق شهری در ایالات متحده ی آمریکا مثل نیویورک و لس آنجلس مردم خودشان را از تربیت حیوانات خانگی مثل سگ و گربه راحت کرده اند و حالا به نگهداری جوجه و مرغ به جای آن می پردازند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تابناک، در گذشته نگهداری از مرغ و جوجه محدود به کشاورزان و مناطق روستایی بود، اما انگار حالا نگهداری از آنها در آمریکا به یک مُد و نمادی از شیک بودن و به روز بودن تبدیل شده است!

یک زن آمریکایی به نام «جولی بِیکر» از همپشایر تصمیم گرفت تا از این فرصت استفاده کند و تجارت جدیدی راه بیندازد. او برای جلوگیری از آلوده شدن خانه با فضولات مرغ و جوجه پوشک مخصوص تولید کرده است.

هر چند عجیب اما حقیقت دارد او با این کسب و کار سالانه 50 هزار دلار درآمد دارد. از همه ی ایالت های آمریکا با او تماس می گیرند و سفارش پوشک مرغ می دهند. این ایده ده سال پیش به ذهن خانم بیکر رسید وقتی با دخترش یک مجموعه مرغ و خروس در مزرعه شان نگهداری می کردند. جنس پوشک در ابتدا نخی بود اما بعدا از گذشت مدت زمانی از نایلون برای تهیه ی آن استفاده کرد.

خانم بیکر معتقد است این ایده اصلاً عجیب نیست و می گوید همانطور که مردم برای سگ ها و گربه هایشان اکسسوار و شامپو می خرند، و این هم مثل همان است و فرقی نمی کند!

 
 
نظر شما
ادامه