کد خبر: ۴۳۷۷۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
جوابیه اداره کل دامپزشکی خوزستان به انتقادات دبیر نظام صنفی کشاورزی امیدیه:
در پی انتشار خبر انتقاد دبیر نظام صنفی کشاورزی امیدیه از عملکرد شبکه دامپزشکی این شهرستان، «دکتر مصطفی کنارکوهی» با ارسال جوابیه‌ای به ارائه توضیحاتی در این حصوص پرداخت ...
 

حکیم مهر: در پی انتشار خبر انتقاد دبیر نظام صنفی کشاورزی امیدیه از عملکرد شبکه دامپزشکی این شهرستان در حکیم مهر (اینجا)، «دکتر مصطفی کنارکوهی» مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان با ارسال جوابیه ای به این پایگاه خبری، به ارائه توضیحاتی در این حصوص پرداخت.

به گزارش حکیم مهر، متن این جوابیه به شرح زیر است:

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
0
0
افرین به دامپزشکی خوزستان پاسخ مستدل مودبانه نافذ و بیان واقعیت بدور از هرگونه احساسات .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
0
0
استاد آمار و اپیدمیولوژی ما در دانشگاه شیراز همیشه تکیه کلامی داشت که ما سه نوع دروغ داریم یکی دروغ معمولی و دومی دروغ محض و سومی آمار !!!! حال سوال این است آیا آمار ارائه شده حتی اگر صحیح باشد ، جوابگوی نیاز دامداران شهرستان امیدیه بوده یا نه !!؟؟
البته متاسفانه گاهی دیده شده بعضی از این آمارها در بعضی جاها بیش از تعداد جمعیت آن منطقه بوده ( البته در موارد انسانی ).
با دقت در آمار اعلام شده بنظر می آید حداقل 68000 راس گوسفند در این شهرستان وجود داشته که واکسن آبله دریافت کرده اند ولی بقیه آمارها بسیار کمتر از این تعداد بوده و اغلب آن ها مخلوط دام سنگین و سبک بوده است . بنابراین بنظر می آید پوشش کاملی از واکسیناسیون در این شهرستان برقرار نشده که موجب اعتراض شده . البته کسی منکر زحمات همکاران نیست ، اما بنظر می آید مطابق آمارهای همین جوابیه اداره کل دامپزشکی نیاز به نیروی بیشتری برای شهرستان امیدیه با جمعیت دامی نسبتا" خوبش وجود دارد !! یا حداقل با پرداخت اضافه کاری مناسب عملا" ضمن قدردانی از زحمات پرسنل دامپزشکی امیدیه موجب تشویق بیشتر آنها برای فعالیتهای بیشتر شوند .
مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
0
0
یکی از مجموعه افتخارات اداره کل دامپزشکی خوزستان ارائه خدمات دامپزشکی با استفاده بهینه از امکانات و نیرو هاست که در این خصوص جای تقدیر و تشکر از مدیریت مدیر کل محترم و سایر همکاران در بخش نظارت و اجرا در استان و شهرستانها دارد از آنسو تمامی آمار و اطلاعات ارائه شده ، در سامانه ملی پایش و مراقبت بیماریهای دامی از طرق مختلف مورد ارزیابی قرار میگیرد.  اداره دامپزشکی امیدیه از نظر ارزیابی های عملکرد مبارزه با بیماری های دامی همواره از شهرستانهای برتر استان بوده و زحمات مدیر شهرستان و پرسنل خدوم آن قابل ستایش و تقدیر است . لازم به توضیح است برخی عملیات ها مانند واکسیناسیون بصورت چند نوبت در سال تکرار میگردد ... انتقادغیرکارشناسانه و بدون آگاهی انتقاد نیست بلکه تخریب است و مبرهن است که سازنده نخواهد بود .
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
0
0
بسیار عالی
لطفا جوابیه را برای دوستان در نظام صنفی کشاورزی امیدیه هم ارسال کنید ، تا قدری کج فهمی عزیزان اصلاح شود و بیش از این دستمایه ی عده ای سودجو و منفعت طلب نگردند .
مطلع
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
0
0
حکیم مهر این مدیرکل دامپزشکی و معاونینش که مطلب و کامنت میذارن در حد تیم ملی رفیقت هستن کامنت بقیه رو چرا نمیذاری
نظر شما
ادامه