کد خبر: ۴۳۸۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر



مدیر روابط عمومی فرهنگسرای خاوران درباره شایعه برگزاری کلاس‌های آموزش کالبد شکافی حیوانات به کودکان در این فرهنگسرا توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «سمیه خلیلی» مدیر روابط عمومی فرهنگسرای خاوران در رابطه با برگزاری کلاس‌های آموزش کشتار و کالبدشکافی حیوانات ویژه دانش آموزان در فرهنگسرای خاوران اظهار کرد: برخی رسانه‌ها خبری را مبنی بر برگزاری کلاس‌های آموزش کشتار و تشریح حیوانات ویژه دانش آموزان در فرهنگسرای خاوران منتشر کرده بودند که بنده این خبرها را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: هیچ گونه کارگاه آموزش تشریح حیوان زنده در این مکان فرهنگی برگزار نشده است و فرهنگسرای خاوران با انجام چنین اعمالی مخالف است.

مدیر روابط عمومی فرهنگسرای خاوران تصریح کرد: فرهنگسرای خاوران یک مجموعه فرهنگی و علمی است و هدف آن تقویت قوای فکری دانش آموزان و مردم است.

خلیلی گفت: در فرهنگسرای خاوران صرفا ماهی قزل آلای صید شده تشریح می‌شود و از تشریح هرگونه حیوان زنده دیگر خودداری می‌شود.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
0
0
اصلاً من کیم؟ اینجا کجاست؟ این چیه؟

اول میان دفاع تمام قد می کنن از کاری که کردن بعد میان تکذیب می کنن. این خودش از اون کاری که کردین بدتره به خدا. بابا مردم هویج نیستن که، یه چیزی می فهمن.
ناشناس
|
Singapore
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
0
0
این کیس جالبه از نظر بررسی مدیریت موضوع به عنوان یک کیس «مثال» برای موارد حتیی بزرگتر.

واقعاً یه مدیر شریف و درستکار که مدیریت حرفه ای بلده در چنین مواردی چه کار می کنه؟ اتفاق دهشتناکی نیافتاده که توش چند هزار نفر کشته بشن. یه چالش مدیریتیه که برای هر مدیری در حیطه کاریش رخ می ده.

آیا «تکذیب» راه حله؟ خیر. مردم از من و شما خیلی تیز تر هستن. این فقط وجهه اون مدیر و موسسه رو نابود می کنه.

یکی از راه های درستش می تونه این باشه:
1- اشتباهی که انجام شده رو می پذیرن و رسماً عذرخواهی می کنن.
2- با افرادی که خاطرشون از این مسئله آزرده شده هم دردی می کنن.
3- از همون فردی که این موضوع رو برگزار کرد می خوان همین دو کار بالا رو انجام بده.
4- از همون فرد می خوان که ایده بده برای برای انجام اقداماتی که در جهت حمایت از حیوانات باشه- یا اگر فرد خیلی سرسخت بود برای ادامه کشتار و تشریح حیوانات یه توبیخی بنا به حال و اوضاع قضیه براش در نظر می گیرن و دیگه بهش اجازه برگزاری هیچ برنامه ای در رابطه با حیوانات رو نمی دن.
5- با گروه های حمایت از حیوانات تماس می گیرن و از اونا می خوان که در برگزاری این برنامه حمایتی که می تونه مثلاً یک همایش یا هر برنامه دیگه در جهت حمایت از حیوانات باشه) با فرهنگسرا همکاری کنن.
6- میان نتیجه رو رسانه ای می کنن و مثلاً می گن فرهنگسرای خاوران به پاس احترام به حقوق حیوانات که در فرهنگ دینی و ایرانی ما بهش بسیار تاکید شده و برای اعتلای سلامت روحی کودکان و نوجوانان مقرر است فلان تعداد همایش دوستی و آشنایی با حیوانات برگزار کنه.

نتیجه چی میشه؟
1- گروه هایی که از کار قبلی فرهنگسرا ناراحت شده بودن، حس می کنن فرهنگسرا به احساس و شعور اونها احترام گذاشته و آروم می شن.
2- این گروه ها و افراد اگر درست باهاشون تماس گرفته بشه جذب فرهنگسرا می شن و این شروعی میشه برای همکاری های بیشتر
3- خبر این موضوع همه جا منتشر میشه (حتی خارج از کشور) و برای مجموعه و افراد دست اندرکار و مدیرانش حرمت ایجاد می کنه.
4- چند تا کودک و نوجوان با حیوانات بهتر آشنا میشن که ممکنه آینده این مملکت رو بهتر بسازن.
5- بقیه فرهنگسرا ها هم که نتیجه این کار رو ببنن کار روی این موضوعات رو شروع می کنن.

وقتی این فرهنگ جا بیافته جامعه با همین چیزای کوچیک کوچیک این ور و اون ور آروم تر میشه و زندگی بهتر.
ناشناس
|
France
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
0
0
كلا ريا و دروغ و تكذيب شده شالوده وجودي اين مردم،
بابا خجالت بكشيد ي كم شرم كنيد!
نظر شما
ادامه