کد خبر: ۴۳۸۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، با حضور در جایگاههای عرضه و ذبح دام از روند اقدامات اداره کل دامپزشکی استان در روز عید قربان بازدید نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومي اداره كل دامپزشكي آذربایجان شرقی، «حجت الاسلام دکتر آل هاشم» نماينده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبريز، با حضور در جایگاههای عرضه و ذبح دام ضمن بازدید از روند اقدامات اداره کل دامپزشکی استان، با مردم خير تبريز كه در بحث قرباني نمودن دام هاي نذري جهت خيرات اقدام نموده بودند گفتگو و از آنان قدرداني نمودند.


 
وی با اشاره به ذبح دامهاي قرباني در روز عيد قربان به اهميت رعايت اصول بهداشتي تاكيد و از اقدامات اداره كل دامپزشكي استان در بحث هماهنگي و ايجاد ساز و كارهاي مناسب براي ساماندهي ذبح در بحث شرعي و بهداشتي و همچنين هشدارهاي اين اداره كل در پيشگيري از وقوع بيماريها قدرداني كرد.

در اين بازديد، «دكتر اميرحسين بهداد» مديركل دامپزشكي استان نيز با ارائه گزارشی از مباحث مرتبط با نظارتهاي بهداشتي و شرعي و تشكيل اكيپ های ثابت و سيار در سطح استان ويژه ايام منتهي به عيد مبارك قربان، پرداخت.


 
مديركل دامپزشكي استان اعلام كرد: كليه دامهاي موجود در ميادين عرضه خريد و فروش دام زنده كه توسط سازمان ميادين شهرداري معرفي شده بود توسط دامپزشكان مستقر در اين ميادين معاينه و خريد و فروش آنها بعد از تائيد سلامت دام توسط دامپزشكي انجام مي گيرد.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
0
1
خدایا منو از این مملکت نجات بده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
این حاج آقای نظامی هم در مورد هر چیزی که ربطی بهش نداره نظر میده
نظر شما
ادامه