کد خبر: ۴۳۹۱۸
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
بیمارستان تخصصی حیوانات خانگی مهر افتتاح شد:
این بیمارستان دامپزشکی، سومین بیمارستان تخصصی در مشهد محسوب می‌شود/ در حال حاضر بیش از 220 نفر در سطوح مختلف دامپزشکی در بخش‌های متعدد درمانی مشهد فعالیت می‌کنند ...
 

حکیم مهر: همزمان با هفته دولت بزرگترین بیمارستان تخصصی حیوانات خانگی در مشهد با حضور مدیرکل دامپزشکی استان افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، مدیر کل دامپزشکی استان در مراسم افتتاح «بیمارستان تخصصی حیوانات خانگی مهر» در هفته دولت در مشهد اظهار داشت: سرمایه گذاری و اشتغال 40 نفر در این مجموعه تحسین برانگيز است.

«دکتر احمد شریعتی» نقش این بیمارستان را در پیشگیری از بیماری های مشترک حایز اهمیت دانست و یادآور شد: سرمایه گذاری در این بخش نیز پاسخگویی به بخشی از نیازهای جامعه و در راستای ارتقای بهداشت عمومی است.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم این مرکز را به عنوان یک الگو در شرق کشور و حتی کشورهای هم جوار تبدیل کنیم.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد نیز در این آیین، اظهار داشت: مرکز فوق سومین بیمارستان تخصصی در مشهد هست و از بهترین امکانات درمانی استفاده می کند.

«دکتر محمود جوادی نژاد» یادآور شد: در حال حاضر بیش از 220 نفر در سطوح مختلف دامپزشکی در بخش های متعدد درمانی مشهد فعالیت می کنند. امیدوارم هر روز شاهد گسترش فعالیت های دامپزشکی در جامعه باشیم.

«دکتر نجم الدین اجرتی» مدیر بیمارستان مهر نیز گفت: این بیمارستان با سرمایه گذاری بیش از 70 میلیارد ریال در مشهد ایجاد شده و در آن 40 نفر اشتغال دارند.

وی افزود: از 40 نفر شاغل در این بیمارستان 8 نفر دامپزشک بوده و از سایر رده های دامپزشکی نیز در بخش های مختلف استفاده شده است.

 
 
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
7
1
یک عده پولدار که پول خود را دور ریختن.واقعا مگه کیس دام کوچک چقدر داریم که هر روز یک کلینیک و یک بیمارستان سبز میشه بعد از یک سال هم با کلی ضرر جمع میشه.اسمش هم گذاشتن اشتغال زایی در حالی که اتش زدن به سرمایه افراد نااگاه.
ناشناس
|
France
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
6
2
آقازاده ها کی بودن معرفی کنید بشناسیمشون. تو تهرانش جواب نمیده بعد تو مشهد میخواد جواب بده. اینا همون افرادی هستن که فقط برای تفریح وارد این حرفه شدن و ................. مال کار کردن توی فارم و روستا هم نیستن واسه همین پول بابا ....های پولدارشون رو ریختن تو کار پت و بیمارستان دام کوچیک. دقیقا همین تیپ افراد هستن که بیشترین ضربه ها رو به دامپزشکی وارد کردن. چون از دامپزشکی فقط جنبه سرگرمی و تفنن اون رو دیدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
8
3
دقیقا موافقم تازشم دام کوچیک اصن اهمیتی نداره مهم طیور و دام بزرگه که صنعت کشور بهش وابستس و غذای مردمو تامین میکنه
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
4
2
اونی که اینهمه سرمایه گذاری کرده خیلی ررنگتر از این حرفهاست.بابت این پروژه ها وامهای کلان با بهره پایین می گیرند می زنند به ....... و ساخت و ساز.چند سال بعد این بیمارستان را ورشکسته معرفی خواهند کرد و تغییر کاربری خواهند داد.
نگران سرمایه دار جماعت نباشید
دكتر حسين زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
6
3
اگر كمي سواد و وجدان كاري هم داشتن شايد نتيجه اي ميداد اما آب از سرچشمه گل آلود است . اوني كه مجوز داده به ظرفيت اون شهر نگاه كرده يا واقعا سياستشون بر اساس ماهي از آب گل آلود كرفتنه !!!؟؟
آيا اين مسئولين محترم معني اشتغال زايي رو ميدونند آيا به هدر دادن سرمايه و انحراف در سرمايه گذاري كه مسبب اش هستند هنر محسوب ميشود !!!؟
اين روند صدور بي حساب و كتاب مجوز بيمارستانهايي كه بيشتر كشتارگاه هستند تا محل درمان ، فقط از جمعيت حيوانات كم كرده و بيش از پيش بر بي اعتمادي صاحبان حيوانات به دامپزشكي و دامپزشكان مي افزايد .
اين رويه بيشتر اشتغال زدايي است تا اشتغال زايي بخصوص از نوع پايدارش !!! به قول معروف شما اوني كه زاييدي رو بزرگ كردي كه بعدي رو بيرون ميدي !!!؟ اين اتفاقات فقط در هنر ايرانيان است و بس فقط در ايزان است كه با فريب و دروغ هر كاري ميشود كرد و كسي هم نه فقط متعرضت نميشود بلكه برايت كف و سوت هم ميكشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
1
5
چشمها را باید شست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
4
چشمها را باید شست و کمی انصاف پدید باز داشته باشیم
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
1
4
همکار نظر تنگ عزیز:
سلام
۱-حقوق افراد شاغل در این پروژه رو شما نمیدین
۲-سالانه هزار سرمایه گذار مختلف پروژه های مختلف رو راه اندازی میکنن،صنعت دام کوچک هم یکی ازون هزارتا درنظر بگیر
۳-از نظر شما مکروه هست که شرایط و امکانات تجاری واسه راه اندازی این بخش دامپزشکی راه اندازی بشه
۴-لطفا دانسته و‌آگاهانه اظهار فضل بفرمایید،صنعت دامپزشکی دام کوچک با تمام گرفتاری ها و مشکلات نه تنها در پایتخت که در کل کشور دارای پیشرفت دوچندان در کیفیت و‌کنیت رو در ۵ سال اخیر تجربه کرده،هرچند میشه اون رو مثبت اما ناکافی قلمداد کرد
۵-خوشحالم برای همکارانی که مستقیم و غیر مستقیم دراین پروژه مشغول به کارهستن
۶-توسعه و پیشرفت رو‌به جلو رو باید از هرجایی شروع کرد حتی در چنین شرایطی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
4
5
هفت تومن خرج نشده . احتمالا پول ملک پدر را هم حساب کرده اند
در هر صورت موفق باشند .
......
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
6
1
....................... این بیمارستان به هیچ وجه این مقدار پرسنل نداره کل درآمد واقعی دامپزشکی این سیستم بسیار ناچیزه و سیستم کلا یک پت شاپ هست نه یک بیمارستان فقط تابلو بیمارستان داره کل تجهیزات دامپزشکی اونجا به یک تومن هم نمیرسه و حدود دو نیم محل اونجا خریداری شده و دویست تومن هم بازسازی شده، ..........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
1
4
وای خدای من چقدر دامپزشک بیکار داریم که این همه وقت گذاشتن و کامنت گذاشتن :)
من همیشه فکر میکردم که بین مهندسین این حسادت ها و تنگ نظری ها وجود داره ولی ظاهرا پزشکان هم به جمع بیکاران پیوستن افسوس.....
یسنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
4
1
عوض این خرجها به تامین داروی بخش دامپروری بپردازند که نایاب شده بنده بخاطر یک آمپول آنتی بیوتیک کل داروخانه های دامپزشکی رو گشتم بلاخره یک عدد پیدا کردم قیمتش پنج برابر قیمت قبلا وقتی استفاده کردم هشتاد درصد دامهام همون لحظه تزریق تلف شدن خوب که به برچسب دارو نگاه کردم دیدم روی برچسب قبلی یک برچسب جدید ماهرانه چسبانده شده بود تاریخ برچسب واقعی دوسال گذشته بود!
واقعا متاسفم واسه اونایی که واسه چندتا سگ و گربه بیمارستان زدن!!
بنیامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
1
3
با سلام
من یه شهروند هستم که چند مدتی هست مشتری مجموعه مهر هستم
واقعا متاسفم برای تمام عزیزانی که چشم دیدن پیشترفت دیگران رو ندارن
شماهایی که ادعا میکنین چه غلطی کردین واسه دام و .... واقعا خجالت اوره مثل خاله خانم ها نشستین و بجای تشویق و تمجید از همکارتون دارین خرابش میکنین متاسفم برای تک تکتون
من بعنوان شخص ثالث که حیوون خونگی داره واقعا به جناز دکتر اجرتی و بقیه همکارانشون در مهر تبریک میگم که تا الان تونستن بین این همه چشم تنگ و حسود اینقدر خوب جوابگوی مشتریان باشن و اگر ذره ای هم از مهر ناراضی بودم بخاطره این همه حسودی که ارزوی بسته شدن مجموعه مهر رو دارن با جون و دل از شما و مجموعه همکارانتون تشکر میکنم و دستتون رو میبوسم
خدا پشت و پناهتون و چشم دشمنانتون کور باد
نظر شما
ادامه