کد خبر: ۴۳۹۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

دیروز بعد از ظهر وقتی از شرکت واقع در میدان محسنی آمدم بیرون خانمی را دیدم که کیف دستی بزرگی همراه داشت از پوست حیوانات (خیلی جلوی خودم را گرفتم بدو بیراه نثارش نکنم)؛ بنظر می رسید از همان دسته خانم هایی باشد که فخر و افاده از پوست سگ و گربه استفاده می کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اتاق خبر 24، امروز صبح که وارد شرکت شدم، با تعجب از همان کیف دست یکی از همکارانم دیدم که وحشت بسیاری از حیوانات دارد (پس گویا این کیف ها اخیراً وارد کشور شده و بشدت مورد توجه بانوان قرار گرفته است!). نتوانستم جلوی خودم را بگیرم و به همکارم گفتم تو که گربه را آنطرف خیابان می بینی جیغ می زنی، چرا از این کیف گنده ای که به احتمال زیاد از موی همان گربه درست شده وحشت نمی کنی! خبر داری اگر در اروپا چنین کیفی بدست بگیری در خیابان راه بیافتی، کلی فحش می شنوی و ممکنه کتک هم بخوری…

تماشای اشخاصی که پالتو پوست یا چکمه پوستی و تازگی ها کیف پوستی بدست می گیرند و آن دسته از آقایان که پوست روباه بدبختی را پشت شیشه ماشین خود می گذارند حالم را دگرگون می کند!!!! گویا هر آنچه استفاده آن در دنیای متمدن منسوخ می شود، راهی کشورهای جهان سوم عقب افتاده (از جمله کشور گل و بلبل ما) می گردد. برای نمونه هیچ کس در دنیای متمدن پولش را بخاطر رفتن به شکنجه‌گاه حیوانات (سیرک) به هدر نمی دهد، چون تماشای دوچرخه سواری خرس و کله معلق زدن فیل و چاچا رقصیدن سگ برایشان تفریح به حساب نمی آید... تعداد کمی هم که هنوز به سیرک می روند، برای تماشای آکروبات بازهای زیبای آنجاست، نه بازی کردن با غرور حیوانات حیات وحش.

اخیراً یکی از دوستان چند عکس نشانم داد که اول فکر کردم عکس ها در کشور چین یا کره گرفته شده... بعد با تعجب فهمیدم که نخیر، عکس ها توسط خود ایشان در جمعه بازار تهران محل فروش پوست حیوانات گرفته شده. همانطور که در عکس می بینید اینها بیشتر پوست سگ و گربه های بدبخت است. سگ هایی که زندگی کردنشان در این کشور ممنوع و محکوم هستند به تیرباران شدن... ولی گویا پوشیدن پوست همان سگ نجس برای خانم های ایرانی هیچ مانعی ندارد!!!

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
France
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
2
5
ردشو بگیری شاید به شهرداری یا پیمانکارای شهرداری که خیلی سگها رو کشتن برسید‌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
1
6
لعنت به حیوان کش های کثیف و نفرین بر کیف و پالتو پوشان تهیه شده از پوست و پشم حیوانات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
حیوان فقط سگ و گربه نیست اولین حیوان کش ............. خودتی که گوشت گاو و گوسفند و مرغ رو دولپی می خوری
نظر شما
ادامه