کد خبر: ۴۳۹۴۶
 

اگر شما از علاقه‌مندان به نگهداری حیوانات خانگی هستید، این شغل از بهترین گزینه‌های کاری شما خواهد بود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در یونان و جزیره‌ی سیروس  (Syros) روحانیان کلیسا درخواستی برای استخدام یک نگهدارنده‌ی گربه داده‌اند؛ این شغل یک فرصت هیجان‌انگیز برای عاشقان گربه است.

وظیفه پرستار استخدام شده این است که از 55 گربه به صورت همزمان و همه روزه نگهداری کند؛ هرچند علاقه‌مندان به این شغل باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند.

داوطلبان باید مسئول، قابل اعتماد، و از لحاظ روانی بتوانند با گربه‌ها ارتباط برقرار کنند. همچنین  باید توانایی نگهداری و غذا دادن به 55 گربه را داشته باشند و در صورت نیاز برای گربه‌ها آواز بخوانند و آنها را نوازش کنند. گفتنی است؛ باید سنشان نیز بالای 45 سال باشد.

این شغل، پردردسر به نظر می‌رسد و تنها افرادی از پس آن برمی‌آیند که به‌راستی به گربه‌ها علاقه‌مند باشند؛ البته در نظر داشته باشید که برای این پرستار گربه مزایایی هم در نظر گرفته شده است. هر کسی که این شغل را به‌دست بیاورد می‌تواند به صورت کاملا رایگان در جزیره‌ی سیروس زندگی کند و همواره از چشم‌انداز دریای اژه لذت ببرد.

جالب است بدانید که این آگهی استخدام 29000 بار در فیس‌بوک به اشتراک گذاشته شده است. مزایای این شغل که بسیاری از کاربران را به خود جذب کرده است؛ رایگان بودن امکانات رفاهی و همراهی همیشگی گربه‌ها است. تمام مزایای در نظر گرفته از سوی کارفرمایان تنها برای ایجاد حس آرامش و راحتی برای گربه‌هاست به گونه‌ای که کل جزیره را حیاط خانه خود بدانند.

حقوق این شغل هنوز مشخص نیست اما از آن به عنوان حرفه‌ای نیمه وقت یاد شده است و 4 ساعت کار را برای آن کافی می‌دانند. جالب است بدانید که تا به حال صدها نفر برای درخواست این شغل اقدام کرده‌اند و تا آخر ماه مشخص می‌شود که چه کسی برای عجیب‌ترین شغل دنیا انتخاب شده است.

 
 
نظر شما
ادامه