کد خبر: ۴۳۹۶۰
 

خبرگزاری تسنیم نوشت:

در این گزارش تفاوت مدیرانی که در طول هفته دولت روبان طرح‌های دسته چندم را قیچی می‌کردند با مدیر جهادی که با پوشیدن لباس مایه‌کوبی در بین مردم روستانشین نقطه صفر مرزی بانه حضور پیدا کرده بود، بخوانید.

همانگونه که امام خمینی(ره) فرموده‌اند "خود را خدمتگزار مردم بدانید"، حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز همواره بر این مطلب تأکید فرموده‌اند که "مسئولان در هر رده‌ای که هستند، باید خود را خدمتگزار مردم بدانند، مردم ولی نعمت‌ ما هستند".

کسی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیتی به دست می‌آورد، باید همه هم و غمش برای مردم باشد چراکه فلسفه وجودی آنان، "خدمت به مردم" است.

«دکتر مجتبی ورمقانی» مدیرکل دامپزشکی استان کردستان، از 22 تیرماه سال 95 عهده‌دار این مسئولیت است، مدیری که در عین انجام رسالت و وظایف کاری خود، به مدیر پاک‌دست، دلسوز و مردمی مشهور است، به طوری که وی شخصاً مشکلات روستانشینان را پیگیری می‌کند و با مراجعه به روستاها و حضور در بین مردم، پای درددل‌ها و خواسته‌های مردم می‌نشیند و مشکلات مربوط به حوزه کاری خود را بررسی می‌کند.

پس از اطلاع از این اقدام شایسته، برای صحت موضوع با خبرنگار تسنیم در بانه تماس گرفتیم و از وی خواستیم پس از بازدید میدانی، صحت و سقم ماجرا را به دفتر تسنیم استان منعکس کند.

پس از تماس خبرنگار تسنیم در بانه با مدیرکل دامپزشکی کردستان و بازدید میدانی از محل و پیگیری موضوع از مردم، مشخص شد که خود ورمقانی با پوشیدن لباس مایه‌کوبی همراه با همکارانش به‌دور از هیاهوی رسانه‌ای، روزهای هفته دولت در روستاهای نقطه صفر مرزی بانه همچون «کوخه مامه» مشغول به انجام واکسیناسیون دام‌ها بوده و پس از انجام کار نیز شبانه مهمان دامداران در ارتفاعات صعب‌العور بانه بوده‌اند.

آنچه که در ادامه مشاهده می‌کنید، تصاویری از زحمات و خدمات بدون ریای مدیرکل دامپزشکی کردستان و همکاران این مجموعه با پوشیدن لباس مایه‌کوبی، در هفته دولت به روستانشینان است.

 
 
نظر شما
ادامه