کد خبر: ۴۳۹۷۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

در جریان ماموریت سرزده روز شنبه مورخه 10 شهریور 97 مدیر کل دامپزشکی کردستان در مریوان و بازدید از کشتارگاه و مراکز عرضه فرآورده های خام دامی آن شهرستان، قصابی که با عرضه گوشت قاچاق و غیر مجاز در منطقه دارسیران به مردم نسبت به ضرب و شتم بازرسان دامپزشکی اقدام نموده بود با دستور قاطعانه دادستان مریوان پلمپ شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «علیزاده» دادستان مریوان در قسمتی از دستور صریح خود آورده است: «با توجه به گزارش موثق اداره دامپزشکی مریوان مقرر است اداره اماکن نیروی انتظامی ضمن مراجعه به محل قصابی مذکور نسبت به پلمپ اقدام و در خصوص دستگیری متصدیان قصابی و افرادی که ضرب و شتم و توهین اقدام نموده اند، ظرف سه روز اقدام نمائید.»

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
0
0
گوشت قاچاق و غیرمجاز چه ربطی به دامپزشکی دارد؟ لااقل می نوشتید گوشت غیر بهداشتی
چون قصاب پارتی ندارد یک صورتجلسه تنظیم می کنید و مخ بازپرس را می زنید و پدرش را در میارید.
به متخلفان بزرگ که می رسد به تعزیرات مربوط می شود اما در اینجا به دامپزشکی!!
ناشناس
|
France
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
0
0
از کجا فهمیدند که گوسفند قاچاق است!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
0
0
وقتی که مامور دامپزشکی را بدون همراهی مامور نیروی انتظامی که طبق مقررات قانونی میباید با مامور دامپزشکی همراه باشد بزورمیفرستند همین میشود که با اویا با کمال بی احترامی رفتار میشود یا اقدام به ضرب و شتم او مینمایند . پس از بی احترامی و ضرب وشتم مامور تازه اقایان متوجه میشوند که باید از مامورفلک زده حمایت قانونی کرد که دیگر دیر است . ایا اقدامی بشود یا خیر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
0
0
ایا اگرقانون رعایت میشد ووفق مقررات مامور دامپرشکی براساس بند .. ماده ... کمیسیون اصل 138 قانون اساسی با مامورنیروی انتظامی همراه میشد این مسئله اتفاق میافتاد ؟ اگر فصاب متخلف که با چاقو سروکار دائمی دارد بجای ضرب وشتم یدی ضربه کاری با چاقو به مامور بی حفاظ دامپرشکی که به بزور بواسطه اینکه مدیر بالا دست توانایی هماهنگی با نیروی انتظامی یا فرمانداری را در راستای تامین مامور نیروی انتظامی ندارد وارد مینمود و جان او را به خظر میانداخت چه کسی جوابگوی مامور دامپزشکی یا خانواده او خواهد بود ایا سهل انگاری مدیرشبکه یا مدیرکل بخشودنی خواهد بود؟
نظر شما
ادامه