کد خبر: ۴۳۹۸۴
 

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با تاکید بر این که حدود ۱۸۰۰ داوطلب در آزمون دکتری تخصصی دانشگاه‌های علوم پزشکی پذیرفته خواهند شد گفت: نتایج این آزمون هفته آینده اعلام می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر محمد حسین پورکاظمی» ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: نتایج نهایی آزمون دکترای تخصصی دانشگاههای علوم پزشکی به دلیل متقارن شدن آن با برگزاری آزمون بورد دندانپزشکی و فوق تخصصی پزشکی، با تاخیر اعلام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: آزمون بورد دندانپزشکی هفته گذشته پنجم شهریور ماه برگزار شد و بورد فوق تخصصی پزشکی نیز اواخر هفته جاری برگزار می‌شود و با توجه به این که در آزمون‌های فوق باید بلافاصله داوطلبان به مسابقه عملی دعوت شوند و نتایج آن همزمان اعلام شود، بنابراین نمی‌توانیم با قطعیت در خصوص زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی اظهار نظر کنیم.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با تاکید بر این که حدود ۱۵۰۰ داوطلب در آزمون دکتری تخصصی پذیرفته خواهد شد، گفت: نتایج این آزمون هفته آینده اعلام خواهد شد.

دکتر پورکاظمی خاطر نشان کرد: آزمون دکتری تخصصی دانشگاههای علوم پزشکی ۲۰ اردیبهشت ماه جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد و نتایج اولیه این آزمون اواخر تیر ماه اعلام شده و داوطلبان برای مصاحبه عملی به دانشگاهها معرفی شدند.

 
 
نظر شما
ادامه