کد خبر: ۴۳۹۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر


جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود از کشف سردخانه بزرگ فرآورده‌های گوشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این سردخانه مواد پروتئینی و لبنیات فاقد تاریخ و برچسب نگه‌داری می‌شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «سرهنگ پاسدار احمد حسین پور» ضمن بیان اینکه با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه شاهرود سردخانه بزرگ فرآورده‌های گوشتی و پروتئینی در این شهر کشف شد، ابراز داشت: این انبار با دستور قضایی پلمپ و مواد خوراکی داخل آن برای حفظ سلامت مردم معدوم شد.

وی افزود: در این سردخانه مواد پروتئینی شامل مرغ، گوشت، ماهی، بلدرچین و لبنیات فاقد تاریخ و برچسب، نگه‌داری می‌شده است که خوشبختانه با اقدام به‌موقع سپاه و همکاری اداره دامپزشکی این انبار شناسایی و از توزیع این محصولات جلوگیری شد.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه مواد خوراکی مستقیم در سلامت مردم اثرگذار است و در این راستا هیچ مماشاتی با متخلفان صورت نخواهد گرفت، ابراز داشت: با بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد که این سردخانه تنها مجاز به نگهداری محصولات کشاورزی بوده است لذا شناسایی و رفع آن توانست از بروز مشکلات و تبعات بعدی پیشگیری کند.

حسین پور در ادامه اضافه کرد: سپاه با توجه به اینکه در حوزه اقتصادی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری نیز ورود دارد لذا برخورد با متخلفان را در دستور کار خود قرار داده است و از مردم و شهروندان تقاضا داریم هرگونه موارد مشکوک این‌چنین را با شماره ۱۱۴ گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
0
0
معدوم نکنین نعمت خدارو بدین ب فقرا بعد از ازمایش اینقدم نباید سختگیر بود دیگ
نظر شما
ادامه