کد خبر: ۴۴۰۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
با حضور مسئولان کشوری و استانی:
«دکتر محمدحسن یوسفی» رئیس دانشکده دامپزشکی سمنان در آئین افتتاحیه دوازدهمین كنگره دانشجویان دامپزشكی ایران گفت: این کنگره با موضوعات شتر، سلامت و اشتغال در حال برگزاری است ...
 

حکیم مهر: دوازدهمین كنگره دانشجویان دامپزشكی ایران با حضور مسئولان کشوری و استانی از امروز در تالار دانش دانشگاه سمنان آغاز شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، «دکتر محمدحسن یوسفی» رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان در آئین افتتاحیه به موضوعات این کنگره اشاره کرد و گفت: این کنگره ملی با موضوعات شتر، سلامت و اشتغال در حال برگزاری است .

دکتر یوسفی افزود: علوم تشریحی دامپزشكی، فیزیولوژی، فارماكولوژی، سم شناسی و  بیوشیمی، میكروبیولوژی، پاتولوژی و كلینیكال پاتولوژی، بهداشت و ایمنی مواد غذایی، بهداشت و بیماری های دام كوچك و بهداشت و بیماری های دام بزرگ نیز از جمله محورهای این کنگره دو روزه است  .

به گفته دکتر یوسفی، از مجموع  478 مقاله ارسالی به دبیرخانه این کنگره، 338 مقاله به صورت سخنرانی و پوستر در مدت دو روز برگزاری این کنگره ملی ارائه می شود.

«دکتر مسعود نصیری زرندی» رئیس دانشگاه سمنان نیز در این کنگره به معرفی دانشگاه سمنان و پتانسیل ها و افتخارات این دانشگاه پرداخت و گفت: دانشگاه سمنان تاکنون با داشتن بیش از پنج هزار فارغ التحصیل به عنوان دانشگاه منتخب و مادر استان افتخارات چشمگیری در بخش های مختلف داشته است.

دکتر نصیری زرندی افزود: این دانشگاه دارای 12 مجله با اعتبار علمی - پژوهشی است و اخیراً یکی از مجلات این دانشگاه در رشته ریاضی نیز موفق به کسب نمایه  ISI  گردیده است و تلاش بر این است سایر مجلات دانشگاه نیز بتوانند اعتبار علمی پژوهشی دریافت نمایند.

رونمایی از مجموعه مقالات و تندیس دوازدهمین کنگره ملی دانشجویان دامپزشكی ایران از دیگر برنامه های آئین افتتاحیه این کنگره ملی بود.

همچنین در این آئین به منظور گسترش همکاری های علمی و فناوری تفاهم نامه ای بین دانشگاه سمنان و اداره کل دامپزشکی استان مبادله شد.

این تفاهم نامه به امضای دکتر نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان و دکتر سعیدی مدیر کل دامپزشکی استان رسید.

دکتر خداویردی، دکتر نیاسری مدیر عامل شرکت رویان دارو و دکتر ناجی معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان از دیگر سخنرانان آئین افتتاحیه بودند.

یادآور می شود، حدود 800 دانشجو در مقاطع دکتری عمومی، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی در دانشکده و آموزشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان مشغول به تحصیل می باشند.

 
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
0
دامپزشکی سمنان خیلی سختگیره شورشو در اورده دیگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
0
سمنان سخت گیر نیست
قوانین رو درست اجرا میکنه عزیزم
نظر شما
ادامه