کد خبر: ۴۴۰۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان زنجیره‌ای مرغ در این خصوص گفت: اطمینان دارم که برگزاری این نشست و نقطه نظرات سازمان دامپزشکی کشور در این خصوص، عمدتا نتایج مطلوب و مناسبی را به همراه خواهد داشت و در بهبود شرایط فعلی و پیشگیری از عوارض بعدی آن، راهگشا است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «علی صابری» بیان کرد: تلاش کرده‌ایم تا تابع سیاست‌های سازمان دامپزشکی کشور در خصوص این بیماری باشیم و امیدواریم تا این سازمان از ظرفیت‌های کارشناسی خود در کنفرانس جهانی آنفولانزای پرندگان بهره‌برداری کند. زنجیره‌های تولید گوشت مرغ به نسبت حجم تولیدی بالای خود، نسبت به واحدهای کوچک‌تر، آسیب‌پذیرترند و از این رو در تلاشند تا شرایط امنیت زیستی مزارع و مجموعه‌ها را به نحوی فراهم کنند که بتوانند از آسیب‌های جدی این بیماری، مصون بمانند .

صابری افزود: با توجه به آسیب‌های جدی سال‌های اخیر در صنعت طیور ایران، تولیدکنندگان این صنعت استحقاق هرگونه همیاری را دارند و انتظار می‌رود تا دولت در این فرآیند به این تولیدکنندگان کمک کند چرا که اعتراضات شاغلان این بخش، از سر هوای نفس و خوشی نیست و از نهاد آنها بلند می‌شود  .

کنفرانس جهانی آنفلوآنزای پرندگان در روزهای ۱۶ و ۱۷ شهریورماه سال جاری، همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور تهران، برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به وب‌سایت رسمی این کنفرانس مراجعه کنند
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
0
0
مشکل بخش خصوصی به شکل عام وبخش تولید به شکل خاص این هست که تصور میکنند مدیران بازنشسته دولتی(دراینجا مدیران بازنشسته بخش پرورش مرغ وزارت جهادکشاورزی)میتوانند کاری انجام دهند اگر اینها کاری بلد بودن که درهمان ۳۰سال خدمت انجام میدادن نه دراین تتمه عمر
نظر شما
ادامه