کد خبر: ۴۴۰۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر



فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۹۵ هزار و ۲۲۴ قلم انواع داروهای دامپزشکی غیر مجاز احتکار شده در شهرستان مهدیشهر کشف شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «سردار روح‌الامین قاسمی» صبح امروز در جمع خبرنگاران به ارزش ریالی این میزان داروی احتکار شده اشاره کرد و اظهار داشت: ارزش ریالی این میزان داروی غیرمجاز احتکار شده سه میلیارد ریال است.

وی گفت: مأموران پلیس بلافاصله پس از اطلاع از موضوع احتکار داروهای دامی غیرمجاز، جستجو و بررسی را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه اینکه این محتکر داروهای غیرمجاز را در منزل خود مخفی کرده بود گفت: با بررسی‌های انجام شده از سوی مأموران پلیس داروها در مخفیگاه محتکر کشف شد.

سردار قاسمی از دستگیری این فرد و کشف داروهای دامی غیرمجاز احتکار شده خبر داد و گفت: فرد متهم نیز تحویل مراجع قضایی شد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی در برخورد با متخلفان و محتکران جدی هستند گفت: نیروی انتظامی استان سمنان نیز در صورت برخورد با موارد مشابه مانند قاچاق کالا و احتکار و غیره با متخلفان برخورد شدید و قاطع خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به عزم جدی برای برخورد با محتکران خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان سمنان با محتکران و دپوکنندگان کالای مورد نیاز مردم بدون هیچ‌گونه اغماضی برخورد می‌کند.

سردار قاسمی از مردم نیز خواست تا در صورت مشاهده تخلف پلیس را یاری کرده و مأموران نیروی انتظامی را در مبارزه با احتکار و دپو کالاهای اساسی یاری کنند.



 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
متاسفانه هنوز عده ای نمیدانند که وقتی دارو در شرکتهای پخش خاک میخورد و به وفور یافت میشود اتهام احتکار بی معنی و بب اساس میباشد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
بجای برخورد قانونی ومنطقی با موضوع داروهای دامی اقدام به برخورد مقطعی واحساسی و سیاسی با این مهم میشود و این کار راه به ترکستان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
بابا چرا نمیزارین مردم کار کنن؟؟
نظر شما
ادامه