کد خبر: ۴۴۰۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند بزرگ جعل مدارک تحصیلی و شناسایی دفاتر آنان در شش استان کشور توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از کیهان، «سرتیپ مهدی معصوم‌بیگی» با بیان اینکه جاعلان در زمینه مدرک دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس، دکترا، پزشکی، دندانپزشکی و طب سنتی فعال بودند، افزود: سرانجام با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان مخفیگاه این باند در یکی از مناطق شهر اصفهان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی پنج نفر از اعضای اصلی آن دستگیر شدند.

سردار معصوم بیگی، خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 9 دستگاه لپ‌تاپ، سه دستگاه رایانه، دو دستگاه پرینتر، دو دستگاه اسکنر و یک دستگاه زیراکس رنگی بزرگ و مجهز، به همراه 86 مدرک آماده تحویل و 200 مدرک خام جعل شده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین از شناسایی دفتر این جاعلان در دو نقطه از استان تهران و همچنین دفاتر آنان در استان‌های اصفهان، مازندران، البرز، فارس و خوزستان خبر داد و گفت: با هماهنگی مقام قضائی اقدامات لازم نسبت به بسته شدن این دفاتر انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 10 نفر از همدستان و دلالان مرتبط با این باند دستگیر شده و تلاش‌ها برای دستگیری سایر افراد مرتبط با باند مذکور نیز همچنان در دستور کار کارآگاهان است.
سردار معصوم‌بیگی از شناسایی و احضار 100 نفری که مدارک تحصیلی، پزشکی و طب سنتی جعلی خود را از این باند دریافت کرده بودند، خبر داد و گفت: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد متهمان از این طریق توانسته بودند در مجموع 24 میلیارد ریال درآمد کسب کنند .

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک با مدرک اصل دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
اصلا نگران نباشید،مدرک دکترای دامپزشکی هیچ وقت جعل نمی شه!!!اونهایی که اصلشو دارن،دارن از این رشته در می رن بعضا مدرک اصل رو پاره کردن،چه برسه به اینکه طرف کم عقلی کنه و هزینه کنه این مدرک رو جعل کنه و خودشو بندازه تو طویله.کدوم احمقی این مدرک رو جعل می کنه!!تازه به هزینه اش نمی ارزه.
نظر شما
ادامه