کد خبر: ۴۴۰۵۲
 

در آئینی با حضور مسئولان دانشگاه سمنان و کارکنان حوزه معاونت دانشجویی، از خدمات مهندس محمدرضا امیرجان مدیر قبلی امور دانشجویی قدردانی و «دکتر اشکان جبلی جوان» به عنوان مدیر جدید این حوزه معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، دکتر محمد کاظم شربتدار معاون اداری و مالی دانشگاه در این آئین جمعیت قابل توجه دانشجویان را یادآور شد و گفت: یکی از حساس‌ترین حوزه‌های کاری در دانشگاه که هم حجم کاری قابل توجهی دارد و از حساسیت‌ بالایی نیز برخوردار  است، حوزه معاونت دانشجویی است.

دکتر شربتدار کاهش دغدغه دانشجویان در زمینه اسکان، رفاه، تغذیه و فراهم نمودن بستری مناسب برای تحصیل هر چه بهتر دانشجویان را از رسالت های مدیریت امور دانشجویی برشمرد.

حجت الاسلام حسین ذوالفقاری لقب مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان هم ضمن تبریک اعیاد دهه امامت و ولایت از زحمات مهندس امیر جان قدردانی و برای دکتر جبلی جوان آرزوی توفیق کرد  .

دکتر گل محمدی، معاون دانشجویی  هم با اشاره به مشکلات این حوزه گفت: خوشبختانه با سعی و تلاش مدیران و کارکنان این حوزه ،  دانشگاه کمترین مشکل را در این حوزه داشته است  .

دکتر گل محمدی یادآور شد: همه فعالیت ها و خدمات این معاونت برای آسایش و رفاه دانشجویان است و بر همین اساس در سطح کلان کارهای بزرگی در این دانشگاه صورت گرفته که امروز برخی از این اقدمات برای سایر دانشگاه ها الگو شده است .

 
 
نظر شما
ادامه