کد خبر: ۴۴۰۵۹
 

وزیر بهداشت با بیان اینکه در هر شهری که حضور پیدا می‌کنیم مردم توقعات بسیاری دارند، در عین حال گفت: باید خروجی دانشگاه‌ها طوری باشد که برای جوانان شغل ایجاد کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی» در حاشیه افتتاح پروژه‌های درمانی شهرستان قاین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که در سفر به خراسان جنوبی تعداد متعددی پروژه با همت مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افتتاح می‌شود.

وی گفت: تمام پروژه‌ها به صورت مجهز و با امکانات به بهره‌برداری رسید که امیدواریم مایه خیر و برکت برای مردم باشد و رضایت مردم فراهم شود.

وزیر بهداشت با اشاره به بیمارستان دوم قاین، افزود: اعتباری برای بیمارستان دوم قاین با تلاش نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس در سال ۹۷ پیش بینی شده است و تا سه ماه آینده عملیات اجرایی بیمارستان دوم آغاز می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲۰ تخت فعال در قاین وجود دارد که با ایجاد بیمارستان دوم ۹۶ تخت دیگر در این شهرستان افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم به زودی شاهد ارتقای دانشکده پرستاری قاین باشیم، افزود: در شرایطی که کشور و دولت از نظر اقتصادی دچار مشکل هستند باید توقعات را کنترل کرد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در هر شهری که حضور پیدا می‌کنیم مردم توقعات بسیاری دارند، خاطرنشان کرد: باید خروجی دانشگاه‌ها طوری باشد که برای جوانان شغل ایجاد کند.

هاشمی با بیان اینکه توسعه کمی باید همراه با کیفیت باشد، یادآور شد: عملیات اجرایی بیمارستان دوم قاین در سال جاری آغاز می ‌شود .

 
 
نظر شما
ادامه