کد خبر: ۴۴۰۸۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور در غرفه حکیم مهر عنوان کرد:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: خوشبختانه ما ۵ سال زودتر بحث واکسیناسیون هدفمند جمعیت دامی را آغاز کرده‌ایم ...
 

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن حضور در غرفه پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر در هفدهمین نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته، به تشریح دستاوردهای اجلاس رؤسای سازمان دامپزشکی دنیا اشاره کرد و گفت: «مطابق پروتکل‌های بین‌المللی، قرار است بیماری طاعون نشخوارکنندگان دام کوچک در سال ۲۰۳۰ ریشه‌کن شود.»

 «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» ادامه داد: «در این اجلاس که در کشور بلژیک برگزار شد، رؤسای سازمان‌های دامپزشکی از ۷۶ کشور آلوده به این ویروس شرکت داشتند که طی آن دیدارهایی با مدیر کل فائو، مدیر کل سازمان جهانی بهداشت دام و کمیسیونر عالی اتحادیه اروپا در حوزه کشاورزی داشتیم.»

وی تصریح کرد:‌ «مجموعه این دیدارها و گزارش اقدامات انجام شده در سازمان دامپزشکی نشان داد که ما خوشبختانه ۵ سال زودتر بحث واکسیناسیون هدفمند جمعیت دامی را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم که به یاری خدا با برنامه‌ها و فرایندهایی که تعبیه شده تا سال ۲۰۳۰ بتوانیم به خواسته جهانی یعنی ریشه‌کنی طاعون نشخوارکنندگان دام کوچک برسیم.»

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
بهتر سامانه جی ای اس یکم دقیقتر بشه
همکار دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت دکتر رفیعی و کلیه کارکنان خدوم دامپزشکی در سراسر ایران
به نظر بنده به جای "امیدواریم" کلمه "باید" رو به کارببریم چون تا حالا به هرچیزی امیدوار بودیم در نهایت ناامید شدیم
موفق باشید
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
1
شما بهتره برای امسال برنامه بدین نه برای ۱۲ سال دیگه. وقتی تونستیم حال مون رو درست کنیم آینده هم ساخته میشه. عملکرد سازمان دامپزشکی شده مثله جوانکی که برای آینده صد تا خواب و رویا داره ولی دریغ از یک قدمی که برای تحقق این آرزوها برداره. لطفا از خواب بیدار بشید دامپزشکی اوضاعش خیلی بده. میدونم که همه این مسایل به گردن مدیر فعلی نیست و برمیگرده به سالها انزوا و کم کاری روسای پیشین دامپزشکی و از سویی مهجور بودن دامپزشکی در جهاد کشاورزی و جدایی دامپزشکی از سیستم بهداشتی کشور است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
دکتر ،تا وقتی ترددها کنترل ناپذیر هستن امکان کنترل بیماری هم وجود نداره ، باید سازمان مستقل باشیم و یگان حفاظت هم داشته باشیم ،قانون بروز باشد و برای هر مورد جریمه در قانون مشخص بشه مثل محیط زیست جریمه شکار هر حیوانی مشخص هست و بلافاصله گرفته میشه برای بقیه بررسی هم مراجع قضایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
جناب رئیس قبل از هر چیز حلال این واکسن را تامین کنید و بعد چنین ادعایی داشته باشید.
نظر شما
ادامه