کد خبر: ۴۴۱۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران:
«دکتر مهدی وجگانی» به غفلت جامعه دامپزشکی از اهمیت تبلیغات پرداخت و گفت: به رغم اهمیت خدمات دامپزشکی در جوامع، تبلیغات کمی در این خصوص انجام شده و ما در این بخش ضعیف عمل کرده‌ایم ...
 

حکیم مهر: رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران گفت: این دانشکده و موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی ظرفیت های فراوانی برای همکاری و ارتقای جایگاه دامپزشکی در کشور دارند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر مهدی وجگانی» ظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی با مسئولان موسسه رازی در محل این مجموعه، با ابراز خرسندی از حضور در موسسه رازی اظهار کرد: این مجموعه قدیمی ترین و باسابقه ترین مرکز واکسن سازی کشور است و محصولات مهم و حیاتی در آن تولید می شود.

 وی افزود: دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در 26 رشته تخصصی و جذب سالانه 80 دانشجو، ظرفیت بسیار خوبی برای انجام تحقیقات دامپزشکی است و امیدوار هستیم با شناسایی زمینه های مشترک همکاری با موسسه رازی بتوانیم مسیرهای جدید را بپیماییم.

 دکتر وجگانی در مورد فعالیت های پژوهشی این دانشکده گفت: این بخش در چند محور شامل درخواست بخش های دولتی یا خصوصی برای انجام پروژه های تحقیقاتی و موضوعات و ضرورت های پژوهشی انجام می شود و تجربه نشان داده نتایج این تحقیقات تا حد زیادی قابل اعتماد است.

 رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه فعالیت های تحقیقاتی مشترک زیادی با موسسه را انجام داده ایم، گفت: این دو مجموعه ظرفیت های فراوانی برای همکاری دارند و می توان این همکاری ها را منسجم تر پیش برد.

 وی در ادامه به غفلت جامعه دامپزشکی از اهمیت تبلیغات پرداخت و تصریح کرد: به رغم اهمیت و نقش خدمات دامپزشکی در جوامع، اما تبلیغات کمی در این خصوص انجام شده و این نشان می دهد ما در این بخش ضعیف عمل کرده ایم.

 دکتر وجگانی افزود: دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برنامه هایی برای معرفی بهتر خدمات دامپزشکی آغاز کرده و آماده است با موسسه رازی که یکی از مهمترین جایگاه های دامپزشکی کشور است، هر گونه همکاری و حمایتی به عمل آورد.

 وی در ادامه برنامه ریزی برای بین المللی شدن دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران را از سیاست های پنج ساله این دانشکده اعلام کرد و یادآور شد: موسسه رازی در این زمینه با تجربه و بین المللی است و اگر این موضوع در قالب برگزاری دوره های آموزشی مشترک دیده شود، دانشکده هم می تواند دانشجویان بین المللی جذب کند.

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران همچنین تشکیل کمیته های مشترک بین دو مجموعه و برنامه ریزی برای عملیاتی کردن طرح ها را مهم برشمرد.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
با سلام بنظر بنده جناب آقای دکتر وجگانی عزیز
دانشکده دامپزشکی وقتی بین المللی میشود که بجای ........ قانون، بجای استاد 75 ساله و پیر که توان درس دادن ندارند یا مدرک معادل دکترا دارند جوانگرایی، بجای حذف افراد باسواد استفاده و صحبت ، بجای منافع شخصی منافع عموم ، بجای آوردن دانشجوی عراقی و تامین بودجه برای اساتید ازکارافتاده شرکت در کارهای پژوهشی و کشوری، بجای سیاست زدگی و ......... علم گرایی ، بجای ژست های ساختمان سازی و تجهیز رقبت دانشجویان به صحبت به زبان بین المللی و خواندن کتب مرجع جایگزین شود
...............................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
این فرمایشات دکتروجگانی.فقط در حد حرف باقی میمونه .خودشون بهتر از همه میدونن.
دکتر حسین زاده
|
Finland
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
فقط !!!!!!؟؟؟؟؟؟
نظر شما
ادامه