کد خبر: ۴۴۱۷۴
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش كشور خبر داد:
داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی، موظفند روز شنبه مورخ ۲۴ شهریورماه به سایت اطلاع‌رسانی سازمان دامپزشکی کشور مراجعه و از شرایط، زمان و مكان مصاحبه استخدامی خود مطلع شوند ...
 

حکیم مهر: روابط عمومی سازمان سنجش آموزش كشور درخصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت پنجمین آزمون استخدامی متمركز دستگاه های اجرایی كشور در سال 1397 به منظور انجام مصاحبه استخدامی اطلاعیه ای منتشر کرد.

به گزارش حکیم مهر، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

پیرو اطلاعیه مورخ 7/5/1397 این سازمان، بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی كه بر اساس اطلاعیه مذكور و نتایج مندرج در سایت سازمان سنجش جهت بررسی مدارك به ‌دستگاه مربوطه ‌معرفی گردیده ‌و مدارك و اطلاعات خوداظهاری آنها توسط دستگاه استخدام‌كننده بررسی و تأیید گردیده، می‌رساند، كه براساس اعلام نتیجه بررسی مدارك از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط (از جمله سازمان دامپزشكی كشور) نتایج مربوط به معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت از بین داوطلبان واجد شرایط جهت انجام مصاحبه استخدامی در قالب كارنامه از ساعت 18 (6 بعدازظهر) روز شنبه مورخ 97/06/24 بر روی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت، لذا داوطلبان فوق‌الذكر می‌بایست باتوجه به نتیجه مندرج در كارنامه خود و توضیحات‌ ذیل این اطلاعیه، اقدام لازم معمول دارند و همچنین داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند، از روز پنجشنبه مورخ 97/06/22 لغایت روز شنبه مورخ 97/06/24 با مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی دستگاه استخدام‌كننده ذیربط به شرح جدول ذیل، از شرایط، زمان و مكان مصاحبه استخدامی خود مطلع شوند.

- سازمان دامپزشكی كشور: در تاریخ  97/06/24 (آدرس سایت: WWW.IVO.IR)

توجه:

- عدم مراجعه داوطلب معرفی شده برای انجام مصاحبه استخدامی در زمان و مكان تعیین شده، به منزله انصراف از ادامه روند استخدام بوده و داوطلب حق اعتراض و پی گیری نخواهد داشت.

- بدیهی است در هر مرحله از آزمون، مسابقه و جذب محرز شود كه داوطلب به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده و یا فاقد شرایط مندرج در دفترچه ثبت‌نامی است، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی درصورت صدور حكم استخدامی، حكم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

تذكر: پذیرفته‌شدگان نهایی ‌هریك ازسهمیه‌های آزاد، ایثارگران ‌و معلولین‌عادی در سقف تعیین شده، صرفاً درصورت صحت مدرك و تأیید اطلاعات ثبت‌نامی و به ترتیب نمرات فضلی (حاصل از 70 درصد نمره آزمون كتبی و 30 درصد نمره مصاحبه تخصصی)، به‌تعداد یك برابر ظرفیت موردنیاز اعلام شده در دفترچه ثبت‌نامی فوق‌الذكر، انتخاب و به گزینش معرفی خواهند شد.

در خاتمه اضافه می‌نماید كه واحد پاسخگویی غیرحضوری پنجمین آزمون استخدامی متمركز دستگاههای اجرایی كشور سال 1397 منحصراً در رابطه با كارنامه آزمون برای كلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سؤالات می باشد. لذا داوطلبان درصورت نیاز می توانند سؤالات خود را درخصوص مندرجات كارنامه حداكثر تا تاریخ 1397/7/8 با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن 42163 با پیش شماره 021 در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان اكیداً خودداری نمایند. بدیهی است پاسخگویی به مكاتباتی كه بعد از تاریخ 1397/7/8 ارسال گردد، مقدور نخواهند بود.

 
 
نظر شما
ادامه