کد خبر: ۴۴۱۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
اطلاعیه دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر محسن مهدوی‌نژاد» گفت: این دفتر آمادگی خود را جهت تسریع در ثبت و واردات اقلام مختلف دارو، افزودنی، مکمل و ... اعلام کرده است ...



حکیم مهر: سازمان دامپزشکی کشور با توجه به اهمیت کیفیت محصولات دارویی دامپزشکیDCPوMCPبرای تسریع در ثبت و واردات آ‌ن‌ها اعلام آمادگی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر محسن مهدوی نژاد» مدیرکل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور خطاب به شرکت‌های وارد‌کننده دارو گفت: این دفتر آمادگی خود را جهت تسریع در ثبت و واردات اقلام مختلف دارو، افزودنی، مکمل و ... اعلام کرده است.

بنابراین گزارش، با تکیه بر اهمیت کیفیت محصولات دارویی دامپزشکی و لزوم ارائه محصولات با کیفیت و منطبق با استانداردهای ملی و بین‌المللی،از شرکت‌های وارد کننده دعوت شده است جهت ثبت و واردات مواد اولیه به ویژه اسید فسفریک با گرید خوراکی دام (feed Grade) هماهنگی‌های لازم را با دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور به عمل آورند.



انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
مگر قبلاً آماده نبودند که امروز اعلام آمادگی کرده اند؟
یعنی تا دیروز خواب بودیم و با فقط امروز خواسبند مصاحبه ای بکنند و ....
احمدی
|
United States of America
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
اقدام مدیرکل محترم دفتر دارویی قابل تقدیر است
امرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
متاسفانه سازمان دامپزشکی به هیچ وجه متوجه شرایط حساس کشور نبوده و به جای تسریع در واردات اقلام به شدت مورد نیاز، همچنان بوروکراسی قدیمی و پیچیده خودش رو دنبال میکنه که کاملا خلاف اقتصاد مقاومتی هست.
نظر شما
ادامه