کد خبر: ۴۴۲۰۷



«صفاری» نماینده نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طی بازدید از نزدیک با خدمات اداره کل دامپزشکی استان اصفهان آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در این دیدار صمیمانه «دکتر موحدی» مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان ضمن عرض خوش‌آمد، جایگاه ملی استان اصفهان در زمینه تولید دام، طیور و آبزیان و فرآورده های خام دامی را تشریح کرد.

در ادامه مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان ضمن مفید دانستن طرح تحول سلامت خواستار تخصیص اعتبارات مربوطه به سازمان دامپزشکی شده و گفت: یکی از قسمت‌های پازل سلامت پیشگیری است که دامپزشکی در این بخش فعالیت شبانه روزی و چشمگیری دارد.

دکتر موحدی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت عملکرد دامپزشکی در امنیت و توسعه ملی گفت: حفاظت از سرمایه‌های ملی با پایش دائم سلامت جمعیت دام، طیور و آبزیان پرورشی علاوه بر اثرات اقتصادی بر امنیت غذایی جامعه نیز تاثیر مستقیم دارد و پیشگیری مقدم بر درمان است و براساس آن با عملکرد مناسب دامپزشکی در پیشگیری از بروز بیماری‌های مشترک بین انسان و دام شاهد کاهش هزینه‌های درمان ناشی از بروز این بیماری‌ها در جامعه هستیم.

وی در ادامه گفت:با مساعدت‌های انجام شده توسط این اداره کل قریب 27 میلیون دلار ارز آوری ناشی از صادرات فراورده‌های خام دامی غیر خوراکی انجام شده است.

سپس بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل انجام و صفاری با عملکرد این اداره کل در مبارزه با بیماری‌های دام، طیور و آبزیان و همچنین قرنطینه و امور بین‌الملل و آزمایشگاه تشخیص بیماری‌های دام و طیور و فرآورده‌های خام دامی از نزدیک آشنا شد.

در پایان این دیدار، دکتر موحدی مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان ضمن تشکر از حضور نماینده مردم نطنز و قمصر در این اداره کل خواهان حمایت‌های همه جانبه نمایندگان مجلس جهت رفع مشکلاتی مانند کمبود خودرو،نیروی انسانی و تجهیزات ازمایشگاهی شد.











 

نظر شما
ادامه