کد خبر: ۴۴۲۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر



دهمین جلسه ستاد مقابله با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان استان اصفهان با حضور دکتر ماکنعلی معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور و دکتر کشاورز معاون دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور سازمان دامپزشکی کشور در اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در این جلسه گزارش وضعیت موجود و روند اجرایی و اقدامات پیشگیرانه با هدف رصد بیماری ارائه و پیرامون مقابله موثر با بیماری بحث و تبادل نظر شد.

سپس با توجه به حساسیت موضوع و تراکم پرورش طیور در استان اصفهان دکتر ماکنعلی و دکتر کشاورز به همراه دکتر موحدی مدیرکل، دکتر کشتکار معاون سلامت و دکتر کردآبادی رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور اداره کل دامپزشکی استان اصفهان به بازدید از واحدهای واقع در مناطق پر خطر تولید طیور استان پرداختند.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
یکی نیست که از آقای مدیرکل سوال کند آیا شما آنقدر که به نظام استان و پیگیری تغییر رییس نظام و جلسات متعدد در این رابطه اهمیت میدهید به مشکلات دیگر دامپزشکی استان نظیر بیماریها و معضلات درمان و نبود امکانات و پرسنل کافی و مشکلات پرسنل دامپزشکی بخش دولتی و ... نیز اهمیت میدهید ؟؟
نظر شما
ادامه