کد خبر: ۴۴۲۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

روزنامه اصولگرای جوان نوشت:

این روز‌ها هر از گاهی شاهدیم که برخی مدیران شهری به نام کار فرهنگی، کاردی به پیکره فرهنگ وارد می‌کنند در اصفهان پوستر همایشی با آرم سازمان شهرداری تعجب‌برانگیز بود؛ طرح پوستر تبلیغی این برنامه، گاوی در قفس درون یک بشقاب غذاخوری با قاشق و چنگال بود که به نوعی نماد مبارزه با قربانی کردن و کشتن حیوان حلال گوشت محسوب می‌شد.

سؤال اینجاست در ایامی که مردم با وجود همه مشکلات اقتصادی و گرانی‌های کمرشکن در تلاش هستند که نذورات خود را هر طور شده ادا کنند تا از طریق آن هم ادای دین به رفع حاجات خود کرده باشند و هم سفره نذورات پهن باشد و محبان اهل بیت (ع) و نیازمندان را غذایی بدهند چرا شهرداری برای همایشی تبلیغ و هزینه می‌کند که با مسائل شرعی و مذهبی منافات دارد و گیاهخوارانی که بهتر است در جمع‌های کوچک خودشان باشند.

با استفاده از تریبون شهرداری، گوشت حیوانات حلالی، چون گاو و گوسفند را تقبیح می‌کنند، چه اینکه بنر پشت سخنرانان در همایش هم گوسفندی در قفس بود! کاش حداقل کمی روایات و احادیث را تورق می‌کردند تا این‌گونه با تقلید‌های طوطی‌وار از فرهنگ غربی حلال مسلم خدا را رد نکنند.

خارج از بحث‌های سیاسی و اینکه لیستی از رسانه تروریستی آمدنیوز برای تبلیغات انتخاباتی معرفی شدند و رأی آوردنشان هم خود گویاست که عمدتاً چه کسانی در بازی دموکراسی روی کار آمده‌اند و چرا تروریستی مانند زم آن‌ها را تبلیغ کرد.

این سؤال پیش می‌آید که پول بیت‌المال در دستان چه کسانی قرار است در راستای ارتقای فرهنگ عمومی و مدیریت شهری هزینه شود؟! چرا برای چنین برنامه‌های ضدفرهنگی و مغایر با احکام شرعی و دینی صرف می‌شود؟ آیا بحث مبارزه با خشونت علیه حیوانات و حفظ زیستگاه تنها در نخوردن گوشت حیوانات حلالی، چون گاو و گوسفند خلاصه می‌شود؟

به نظر می‌رسد مسئولان درکی از مسائل ندارند و تنها برای اینکه از قافله تجدد غربگرایی عقب نمانند بودجه‌ای را صرف چنین همایش‌های بی‌محتوا و معارض با ارزش‌های دینی می‌کنند که در شرایط اقتصادی و توجه به دخل و خرج‌های دولتی جای تأمل دارد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
با احترام
این خبر را فقط به خاطر عبارت اصولگرا و خصومت با آن منتشر کردید ولاغیر!
از منشور تدبیر و امید و دلار 15تومن و پراید 40 تومن بفرمایید تا لذت ببریم!!!!!
نظر شما
ادامه