کد خبر: ۴۴۲۷۲



سازمان‌های کشاورزی فدرال ایالات متحده، زیان‌های مالی صنعت طیور این کشور، ناشی از رخداد و شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان را تامین خواهد نمود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از رادیو صنعت طیور ایران، مقامات اداره خدمات بازرسی حیوانات این کشور روز گذشته، با اعلام این موضوع افزودند: این فرآیند تحت شرایطی انجام خواهد شد و غرامت یاد شده به صورت کامل پرداخت می‌شود که تولیدکنندگان صنعت طیور این کشور به استانداردهای کنترل بیماری‌ها با حمایت از ممیزی‌ها، پایبند باشند .

این قوانین که از سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی اجرا خواهند شد ، به صورت کاملا شفاف، نحوه بازپرداخت این خسارت‌ها را شرح داده و پس از دو سال، توسط سازمان APHIS ، ممیزی شده است .

این مقررات، آخرین بار در فوریه ۲۰۱۶ میلادی بروزرسانی و تصویب شد از .جمله الزامات موجود در این قوانین، اطلاع رسانی سریع و به هنگام صاحبان مزارع پس از کوچکترین ظن رخداد این بیماری به سازمان‌های قانونی و عدم تلاش در جهت کنترل و درمان این شیوع می‌باشد .

این قوانین برای ۱۹۰۰۰ مزرعه پرورش طیور این کشور که حداقل ظرفیت ۷۵۰۰۰ قطعه‌ایی دارند و یا سالیانه ۱۰۰ هزار نیمچه گوشتی یا ۳۰۰۰۰ قطعه بوقلمون را پرورش می‌دهند، لازم الاجرا خواهد بود .

مفسرین بر این باورند که هدف از اجرای این قانون در مزارع یاد شده که بیش از ۹۹ درصد از تولید این صنعت را در ایالات متحده در اختیار دارند، تمرکز منابع بر روی واحدهای اصلی است.



نظر شما
ادامه