کد خبر: ۴۴۳۴۰
 

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه مبارزه با حیوان آزاری فاقد قانونی مشخص است،گفت: برخورد قاطع با عوامل پخش حیوان آزاری در فضای مجازی در دستور کار پلیس مجازی قرار بگیرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «علی ابراهیمی» درباره وضعیت برخورد پخش حیوان آزاری درفضای مجازی،گفت:برخوردبا حیوان آزاری درفضای مجازی می بایست قاطعانه باشد زیرا این پدیده شوم علاوه براثرات اخلاقی منفی در جامعه منجر به نگاه منفی بین المللی، نسبت به حفاظت از حقوق حیوانات درکشور می‌شود.

نماینده مردم شازند درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگردربرخورد با خاطیانی که فیلم حیوان آزاری را در فضای مجازی پخش می کنند با خلاء قانونی روبرو هستیم، الزامی است که نهادهای انتظامی و دستگاه های مرتبط پیشنهادات مذکورشان رابه بهارستان برای پیگیری ارائه دهند.

وی با بیان اینکه قوانین مشخصی برای مبارزه با حیوان آزاری درکشور تدوین نشده است،گفت: برخورد قاطع با عوامل پخش حیوان آزاری در فضای مجازی در دستور کار پلیس مجازی قرار بگیرند.

حیوان آزاری سنخیتی با فرهنگ کهن ما ندارد

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس یادآورشد:حیوان آزاری سنخیتی با فرهنگ کهن ما ندارد ، بنابراین نباید اجازه داد، برخی‌ها با حیوان آزاری و ثبت این لحظات بسیار تاثر وار، چهره ناصحیحی از مردم نجیب ایران را در فضای بین المللی و داخلی پخشکانند.

 
 
نظر شما
ادامه