کد خبر: ۴۴۳۹۱
تعداد نظرات: ۴ نظر



یک میلیون و ۱۰۰هزار قطعه مرغ در استان اصفهان بر اثر ابتلا به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان معدوم شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صدا و سیما، مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: از ابتدای تیر تاکنون این تعداد مرغ مبتلا به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در ۱۳ کانون این بیماری واقع در شهرستان‌های نجف آباد، تیران و کرون و فلارجان معدوم شده‌اند.

«دکتر شهرام موحدی» با اشاره به اینکه بیش از سه هزار و ۳۰۰ قطعه مرغ مبتلا به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان نیز در شهرستان فلاورجان در چند روز آینده معدوم خواهد شد، افزود: رعایت نکردن نکات بهداشتی در مرغداری‌ها، وزش باد و تاخیر در اطلاع رسانی کارشناسان دامپزشکی از این بیماری در واحدهای پروش مرغ از علت‌های شیوع آنفلوانزا در استان بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واکسن برای جلوگیری از شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان تهیه شده است گفت: هم اکنون بیش از شش هزار قطعه مرغ در استان علیه بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان واکسیناسیون شدند.



انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
با عنایت به نظر مدیر کل محترم بنابراین وجود ویا عدم وجود اداره کل دامپزشکی در شیوع انفلونزا بی اثر وبی خاصیت است !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
بااین حساب اگر اداره کل دامپزشکی وشبکه های شهرستانها تعطیل شود تاثیری در پیشگیری از انفلونزا ندارد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
خوبه یک نفر پیدا شده واقعیت رادر حصوص سازمان دامپزشکی واثرات فعالیت های ان بیان کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
من یک سوال از آقای مدیر کل داشتم ، رعایت نکردن نکات بهداشتی در مرغداری‌ها، وزش باد و تاخیر در اطلاع رسانی کارشناسان دامپزشکی از این بیماری در واحدهای پروش مرغ فقط تو استان اصفهان هست ؟؟؟؟!!!!!! تو استانهای دیگه همه مرغدارها نکات بهداشتی رو رعایت میکنن ؟ و اطلاع رسانی هم به موقع انجام میشه ؟ و احتمالا باد هم نمیوزه !!!!! آقای مدیر کل !! این مواردی که شما مطرح کردی و وقوع انفلوانزا رو گردن اونها انداختید تو همه استانها هست !! لظفا به جای این بهانه تراشیها وقت بذارید و به مشکلات دامپزشکی استان رسیدگی کنید ! البته اگه کلنجار با نظام دامپزشکی استان به شما وقت اضافی بدهد !!!!!
نظر شما
ادامه