کد خبر: ۴۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
در دوران تصدی مسئولیت معاونت آموزشی و پژوهشی دکتر رزم یار در سازمان نظام دامپزشکی ، اقدامات مؤثر و مفیدی نظیر راه اندازی پیگیرانه کمیته های تخصصی سازمان نظام دامپزشکی ، برگزاری کنگره های مختلف دامپزشکی ، طرح الگوی استقرار ، انتشار ماهنامه نظام دامپزشکی با نگرش نو ، رتبه بندی اشخاص حقیقی و حقوقی ، تدوین و راه اندازی و برگزاری دوره های بازآموزی برای دامپزشکان انجام گرفت که شایان تقدیر است...
razm

حکیم مهر -  دکتر رزم یار پست معاونت بهداشت ، توسعه و آموزش سازمان نظام دامپزشکی را ترک می کند.

به گزارش حکیم مهر ، دکتر جمشید رزم یار که از باثبات ترین معاونین سازمان نظام دامپزشکی بوده است و البته بارها در جلسات به صورت علنی و غیرعلنی سخن از عزیمت خود به دانشگاه و اشتغال به تدریس و در مواردی هم استعفا بر زبان رانده بود سرانجام در گفتگو با نشریه حکیم مهر خداحافظی خود از سازمان نظام دامپزشکی را تأیید کرد و گفت که دو روز است هیچ مسئولیتی در سازمان نظام دامپزشکی ندارد و سرکار خود حاضر نشده است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر ادامه کارها تا معرفی جانشین خود اظهار داشت که دیگر به محل کار خود در سازمان نظام دامپزشکی مراجعه نخواهد کرد.

گفتنی است خداحافظی وی با سازمان نظام دامپزشکی در حالی است که چند روز قبل دکتر آقامیری رئیس سازمان نظام دامپزشکی با حفظ سمت ، وی را به عنوان سرپرست صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی معرفی کرده بود.

لازم به ذکر است در دوران تصدی مسئولیت معاونت آموزشی و پژوهشی دکتر رزم یار در سازمان نظام دامپزشکی ، اقدامات مؤثر و مفیدی نظیر راه اندازی پیگیرانه کمیته های تخصصی سازمان نظام دامپزشکی ، برگزاری کنگره های مختلف دامپزشکی ، طرح الگوی استقرار ، انتشار ماهنامه نظام دامپزشکی با نگرش نو ، رتبه بندی اشخاص حقیقی و حقوقی ، تدوین و راه اندازی و برگزاری دوره های بازآموزی برای دامپزشکان انجام گرفت که شایان تقدیر است.

 

 

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا احمدوند
|
-
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۸۸/۰۶/۰۲
0
0
سلام
هر چند كه دامپزشك نيستم
ولي به عنوان يكي از همكاران سابق واقعا از كناره گيري دكتر رزميار ناراحت شدم.
قطعا عدم حضور ايشان خلاء بزرگي را در آن سازمان به همراه خواهد داشت.
براي دكتر رزميار در هر پست و سمتي كه باشد آرزوي موفقيت دارم.
ابراهيميان
|
-
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۶/۰۵
0
0
سلام ؛
طي مدت خدمت ايشان در سازمان نظام دامپزشكي ج . ا . ا شاهد تلاش خالصانه و شبانه روزي ايشان و ساماندهي هر چه بيشتر بخش خصوصي و تحولي عظيم در صنف دامپزشكي كشور بوديم .
با آرزوي موفقيت و بهروزي و طي نمودن پله هاي پيشرفت و ترقي براي ايشان.
محفوظ
|
-
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۸
0
0
براي برادرم كه بوي پدرم را مي دهد آرزوي موفقيت ميكنم
هادی رزم یار
|
-
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
0
0
سازمان نظام دامپزشکی به نابغه ای چون شما نیاز دارد . لطفا به خانه ات بازگرد. به امید بهروزی در تمام مراحل زندگیت - هادی برادر شما
نظر شما
ادامه