کد خبر: ۴۴۴۰۵
تعداد نظرات: ۷ نظر



سرپرست شبکه دامپزشکی کرمانشاه گفت: تنها کلینسینهای پروانه دار اجازه درمان دارند که به طبع آن حتما با درمانگرهای غیر مجاز برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر صیاد غلامی» سرپرست شبکه دامپزشکی کرمانشاه در جلسه هم اندیشی با درمانگاه‌های دام کوچک شهرستان کرمانشاه بر رعایت قوانین و مقررات از سوی درمانگاه‌ها و داروخانه‌های دامپزشکی تاکید کرد و افزود : تمام فعالیت‌های این مراکز را کنترل و رصد می‌کنیم.

وی گفت: تمام دارو و واکسن‌های مربوط به دام باید از طریق سامانه الکترونیکی ثبت ورود و خروج دارو (d.ivo.ir) و از طریق سیستم یکپارچه قرنطینه دامپزشکی در سطح کشور توزیع شود و تنها کلینسین‌های پروانه دار اجازه درمان دارند که به طبع آن حتما با درمانگرهای غیر مجاز برخورد قانونی می‌شود.

وی یادآوری کرد که واکسن و واکسیناسیون بیماری‌های استراتژیک دامی به صورت رایگان و از طریق ادارات دامپزشکی یا از طریق خرید خدمت از بخش خصوصی انجام می‌شود.

غلامی در ادامه همچنین به تعامل و همکاری در چهار چوب قانون با درمانگاه‌های دام کوچک تاکید کرد و اظهار داشت: همکاری بخش خصوصی با دامپزشکی به پیشبرد هرچه بیشتر سلامت جامعه و جلوگیری از انتقال بیماری‌های مشترک و همچنین حل مشکلات سر راه این بخش کمک خواهد کرد.

در این جلسه دکتر تورج کرمیان مسئول اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان نیز حضور داشت و در سخنانی با ارائه قوانین و بخشنامه‌ها و مصوبات انجام گرفته در این خصوص نسبت به حل مشکلات موجود راهکارهای اجرایی را ارائه داد.

وی یادآور شد تنها با همکاری بین بخشی نتیجه مطلوب حاصل می‌شود و این خود نیاز به تعامل دو سویه از طرف بخش دولتی به عنوان حاکمیت و بخش خصوصی به عنوان خدمت رسان دارد.

در ادامه این جلسه همچنین مسئولان درمانگاه‌های بخش خصوصی نیز مشکلات و پیشنهادات خود را در این باره اعلام کرده و بر همکاری هر چه بیشتر با اداره کل دامپزشکی استان تاکید کردند.

اکنون در استان کرمانشاه تعداد ۵۷ درمانگاه و مرکز مایه کوبی، چهار درمانگاه حیوانات خانگی، ۱۱ شرکت پخش استانی دارو و واکسن، ۵۵ واحد داروخانه دامپزشکی، چهار آزمایشگاه فعال و مشغول فعالیت هستند.



انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
من نمیدونم چرا دامدار فک میکنه ی دکتر دامپزشک قراره با کمترین امکانات و هزینه معجزه کنه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
مسئولین دارو درمان سازمان تشریف بیاورید سیرجان درمانگر غیر مجاز ببینید چشمتان عادت کند
متاسفانه کلینیسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
استان فارس تشریف بیاوریدتاببینیدچهارتاپنج برابرافرادمجاز،افرادغیرمجازدارندکارمی کنند
ازمامورتلقیح گرفته تادانشجوورزیدنت واستاددانشگاه و.....
واداره ونظام هم برای برخوردبااین افرادازخودسلب مسئولیت می کنند
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
تو استان آذربایجان شرقی و بخصوص شهر تبریز، انواع درمانگرهای غیر مجاز اعم از درمانگرهای محلی و سنتی، کاردانها و مامورین تلقیح مصنوعی و حتی اعضای هیئت علمی که پروانه نداشته ویا پروانه طبابتشان منقضی شده فعالیت میکنند و وقتی درباره این بی قانونی و هرج ومرج به ادارات دامپزشکی و نظام دامپزشکی شکایت میکنیم، هیچ پاسخی نداشته و غیر مسئولانه رفتار می نمایند. خدا به همه ما رحم نماید.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
تا موقعی که سازمان دامپزشکی زیر مجموعه وزارت تولیدی جهادکشاورزی است مشکل برخورد با مجرمینی که با غصب حقوق دکتران دامپزشک مجاز،
هم زمان بهداشت و سلامت مردم را هم به خطر می اندازند حل نخواهد شد.
مهمان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
شما بياييد دانشگاه شهركرد ببينيد دانشجو هاي دانشگاهشان چجوري دارن با مختصر اطلاعاتي بيرون كار ميكنن و هيچكس هم در جريان نيست
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
سلام عرض میکنم خدمت اداره و سازمان ..... که با قوانین ۵۰۰ سال پیش و ولنگاری خاص متعلق به خودش فقط یقه قلیل افراد پروانه دار رو به بهانه های واهی میگیره...

(اعم از پروانه دار کلینیکو آزمایشگاه داروخانه... تا پروانه هممار و...)
نظر شما
ادامه