کد خبر: ۴۴۴۱۷
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت هفته ای که به نام هفته دفاع مقدس نام گذاری شده است. از نمایشگاه دفاع مقدس در پارک لاله تهران بازدید کرد و در جریان دستاوردهای تولیدکنندگان شرکت کننده در این نمایشگاه قرار گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علیرضا رفیعی پور» رییس سازمان دامپزشکی کشور عصر چهارشنبه چهارم مهر ماه جاری به همراه جمعی از مدیران این سازمان در حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی و پایگاه بسیج سازمان دامپزشکی کشور، از نزدیک با غرفه داران تولیدکننده فرآورده های پروتئینی، کشاورزی و تعاونی های روستایی شرکت کننده در این نمایشگاه دیدار کرد .

بنابراین گزارش، دكتر رفیعی پور در حاشیه بازدید از غرفه های بخش کشاورزی شرکت کننده در محل غرفه سازمان دامپزشکی کشور با یادآوری ارزش های دفاع مقدس گفت: تولیدکنندگان حاضر در این نمایشگاه، سنگرهای زمان جنگ را به اذهان بازدید کنندگان متبادر می کنند، با این تفاوت که این غرفه ها، به مانند سنگرهای تولید کالای ایرانی در مقابل هجمه تحریم ها و تلاش برخی سودجویان برای واردات لجام گسیخته کالاهای غیرضروری به کشورمان است .

وی با اشاره به لزوم تقویت باورها و انتقال مفاهیم هشت سال دفاع مقدس به نسل های كنونی و حمایت از تولیدات داخلی باتكیه برپتانسیل تولیدکنندگان افزود : حمایت از تولیدات داخلی، زمینه ساز و رونق بخش رشد اقتصادی، اشتغال زایی و رفع معضل بیکاری در کشور خواهد بود؛ در واقع امروز تمامی ذینفعان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی کشور اعم از تولیدکنندگان فرآورده های دام و طیور و آبزیان می بایست با تکیه بر دانش و توان متخصصان داخلی سازوكار را بمنظور گذر از شرایط موجود تحریم فراهم سازند و این موضوع الهام گرفته از آموزه های دوران هشت سال دفاع مقدس است .

رییس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه با ابراز خشنودی از مشاهده تلاش در عرصه تولیدات دام، طیور و آبزیان در نمایشگاهی با موضوع دفاع مقدس، اظهار کرد: سازمان دامپزشکی کشور با دارا بودن 200 عضو بسیجی در تمام عرصه هایی که لازم بوده، یاور بخش تولید بوده است؛ در همین راستا بسیجیان این سازمان در سال های گذشته در قالب بسیج تخصصی، طرح هایی مانند طرح آنفلوآنزای پرندگان را با همکاری سازمان بسیج مستضعفین انجام داده اند.

 
 
نظر شما
ادامه