کد خبر: ۴۴۴۴۸
 

مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری به همراه رئیس اداره نظارت، رئیس اداره آبزیان، رئیس امور اداری، مسئول حراست، مسئول آموزش و مسئول روابط عمومی از شبکه دامپزشکی شهرستان بروجن بازدید کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دامپزشکی استان در بدو ورود به شهرستان بروجن به همراه شهردار فرادنبه از کشتارگاه سنتی این شهرستان بازدید کرد و اظهار داشت: به هیچ وجه این کشتارگاه شرایط بهداشتی را ندارد و مورد تایید کارشناسان دامپزشکی نمی باشد.

«دکتر حسینعلی سلطانی» ادامه داد: این کشتارگاه حتی حداقل های شرایط بهداشتی لازم را هم ندارد.

پس از بازدید از کشتارگاه جلسه ای در فرمانداری با ریاست معاون عمرانی فرماندار برگزار شدکه مدیرکل دامپزشکی، معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری بروجن، شهردار بروجن، شهردار فرادنبه، رئیس اداره نظارت، رئیس مرکز بهداشت شهرستان و رئیس شبکه دامپرشکی شهرستان نیز حضور داشت: در این جلسه مدیرکل بیان داشت: نباید مسایل بهداشتی مردم را به خواسته های تعدادی از قصابان ترجیح دهیم.

دکتر سلطانی ادامه داد: باید در قبال سلامت مردم مسئول باشیم و در جهت ارتقای شرایط بهداشتی و ساماندهی آن تلاش کنیم.

وی گفت: در صورتی که شرایط مناسب کشتار فراهم نباشد بازرسی های بهداشتی لاشه های کشتاری امری بی معنی است.

مدیرکل دامپزشکی پیش سرد گذاری لاشه های استحصالی را امری برای سالم سازی گوشت عنوان کرد و گفت: در این شرایط اکثر بیماری ها از بین خواهند رفت.

وی افزود: برخی اوقات وقوع بیماری می تواند وظایف و نیاز جامعه به وجود دامپزشکی را نمود دهد.

مهندس امانی معاون عمرانی فرمانداری بروجن نیز اظهار داشت: نباید خدمت به مردم را نادیده گرفت و باید تمام ارگان های مرتبط با همکاری همدیگر مشکلات را مرتفع سازند.

در پایان نیز مدیرکل دامپزشکی در شبکه دامپزشکی شهرستان حضور یافت و مطالبی در خصوص همکاری در جهت پیشبرد اهداف سازمان دامپزشکی کشور عنوان کرد.

 
 
نظر شما
ادامه