کد خبر: ۴۴۵۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر



مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در دیدار با نمایندگان انجمن علمی دانشجویان دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد که در آستانه ۱۴ مهرماه، روز ملی دامپزشکی برگزار شد؛ اعلام داشت: علاقه مند به حضور انجمن علمی دامپزشکی دانشکده دامپزشکی مشهد در فعالیت‌های دامپزشکی استان هستم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر احمد شریعتی» ضمن اهمیت حضور جوانان و نیروهای خلاق و با انگیزه در بخش‌های مختلف اجرایی دامپزشکی استان، اظهار داشت: با توجه به فعالیت‌های اثرگذار انجمن دانشجویان دامپزشکی در فعالیت‌های آموزشی، از این پس نماینده این انجمن در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی حضور خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به همسویی آموزش‌های انجام شده توسط انجمن، پیشنهاد می‌شود تا دوره‌های آموزشی با مشارکت آموزش اداره کل نیز صورت پذیرد.

شریعتی با اشاره به اقدامات مناسب صورت گرفته در مدیریت سبز از سوی انجمن علمی فوق، خواستار آن شد تا تجارب کارشناسان مدیریت سبز اداره کل دامپزشکی نیز در اختیار اعضای انجمن گذاشته شده و اقدامات اثرگذار در این حوزه در اداره کل و دانشکده دامپزشکی به مرحله اجرا گذاشته شود.

بهراد سرتیپ مسئول این انجمن نیز ضمن استقبال از موارد ارائه شده، از علاقه مندی انجمن متبوع خود برای گسترش همکاری‌ها با اداره کل دامپزشکی استان در بخش‌های مختلف خبر داد.

در این دیدار که در آستانه روز ملی دامپزشکی صورت گرفت؛ آقایان بهراد سرتیپ، امید خلیلی تنها و محمد میرحاج از دانشجویان دانشکده دامپشکی به نمایندگی از انجمن علمی دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد حضور داشتند.






انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
0
این دیدار نشان از ویژگی بسیار مهم دکتر شریعتی دارد که از زمانی که رئیس نظام بودند در ایشان کاملا مشخص بود، آن هم گذاشتن وقت و حوصله برای شنیدن صحبت های همکاران و هم صنفان به ویژه جوانان است. خسته نباشند.
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
0
........ دکتر شریعتی ....... واقعا شب و روز داره زحمت میکشه ولی کیه ک قدر بدونه واقعا خسته نباشی دلیر مرد
نظر شما
ادامه