کد خبر: ۴۴۵۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

با صدور حكمی از سوی مدیر كل دامپزشكی استان قزوین، «دكتر مهدی جلوخانی» به عنوان رئیس اداره دامپزشكی شهرستان قزوین منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره كل دامپزشكی استان قزوین ظهر امروز مراسم تكریم و معارفه رئیس اداره دامپزشكی شهرستان قزوین با حضور مدیر كل دامپزشكی استان قزوین، مدیر جهاد كشاورزی شهرستان قزوین و كاركنان اداره دامپزشكی برگزار شد.

 «دكتر حمید زینالی» مدیر كل دامپزشكی استان قزوین در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات «دكتر عیسی یزدی»، وی را فردی توانمند دانست و افزود: مدیریت امری است كه كه در مقاطع زمانی افراد تجربه می كنند و سربلند بیرون آمدن از آن یكی از افتخاراتی است كه نصیب مدیران خواهد شد.

دكتر زینالی با توجه به سابقه ریاست بر اداره دامپزشكی شهرستان قزوین با ذكر تاریخچه ای از زمان تشكیل اداره دامپزشكی شهرستان قزوین و زحماتی كه همكاران طی سالیان گذشته در مسیر اعتلای جایگاه آن كشیده اند از همكاران شاغل در اداره دامپزشكی خواست همچون گذشته در راستای ارتقاء سطح بهداشت عمومی كوشا باشند.

درپایان این جلسه دكتر مهدی جلو خانی به عنوان رئیس اداره دامپزشكی شهرستان قزوین معرفی شد و از زحمات دكتر عیسی یزدی تقدیر به عمل آمد.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
1
3
دکتر جان خدمتت تبریک می گم ایشالا که در این مسئولیت سربلند و سرافراز باشی.
همکار
|
France
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
3
2
حیف نیروهای قدری که یکی یکی کنار گذاشته می شن! حیف دامپزشکی! حیف سازمان ! که سالها زحمات گذشتگان با طرفه العینی به باد می رود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
2
3
نیروهای قدر؟چیکار کردن ایشون که قدرن؟
نظر شما
ادامه