کد خبر: ۴۴۵۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
رئیس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور خبر داد:
«فاطمه زارعان» گفت: به روال همه ساله برنامه‌هایی جهت تکریم مقام دامپزشکی و صنایع فعال در این حوزه برپا می‌شود که برای هر روز نیز شعار جداگانه‌ای برگزیده شده است ...
 

حکیم مهر: برنامه گرامیداشت هفته دامپزشکی کشور که از 14 تا 20 مهرماه جاری برگزار می شود، اعلام شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «فاطمه زارعان» رئیس روابط عمومی این سازمان، صبح امروز جمعه با تبریک فرارسیدن ایام گرامیداشت هفته دامپزشکی و ضرورت تبیین جایگاه دامپزشكی، گفت: به روال همه ساله برنامه هایی جهت تکریم مقام دامپزشکی و صنایع فعال در این حوزه برپا می شود که برای هر روز نیز شعار جداگانه ای برگزیده شده است.

وی با بیان این که در نخستین روز هفته با هماهنگی ستاد برگزاری این آیین، بزرگداشت 14 مهر روز ملی دامپزشکی در سالن همایش های بین المللی رازی برگزار می شود، تصریح کرد: در این روز که شعار «دامپزشکی، سلامت غذا از مزرعه تا سفره» بر آن نام نهاده شده است، ضمن سخنرانی مقامات، از برترین های حوزه دامپزشکی نیز تقدیر می شود.

زارعان با بیان این که پس از مراسم بزرگداشت، «سومین نشست روسای دامپزشکی عضو اکو» در هتل پارسیان استقلال تهران برگزار می شود، تاکید کرد: این نشست در روزهای 15 و 16 مهر ماه ادامه می یابد.

رییس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در ادامه با اشاره به سایر برنامه های این هفته، از گردهمایی فعالین حوزه دامپزشکی به موضوع «کارآفرینی و تولید علم با محوریت مفاهیم دانش بنیان» اشاره كرد.

در ادامه «دامپزشكی، آموزش، پژوهش و توجه به سرمایه انسانی در این حرفه» در دانشکده دامپزشکی تهران با حضور دانشجویان همچنین دیدار با مراجع عالیقدر در مورخ 17 مهرماه انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش «دامپزشكی، بهداشت عمومی و توسعه پایدار» از دیگر برنامه های اعلام شده در ١٨ مهرماه می باشد.

به گفته وی، روز ششم این هفته پنج شنبه 19 مهرماه نیز با انتخاب شعار «دامپزشکی، اخلاق حرفه ای و حقوق حیوانات» به گرامیداشت نقش و تاثیر دامپزشکان در این حیطه اختصاص یافته است.

فاطمه زارعان در عین حال با اشاره به اینکه حسن ختام برنامه های هفته دامپزشکی کشور در مورخ بیستم مهرماه، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه توسط مدیران کل دامپزشکی استان ها خوهد بود، اظهار امیدواری کرد، برنامه های تدارک دیده شده این هفته در سراسر کشور، به منظور تشریح جایگاه مهم دامپزشکی در امنیت غذایی، اقتصاد مقاومتی و نقش حائز اهمیت این حرفه در دفاع از تولید کالای ایرانی و سرمایه های صنعت دام، طیور و آبزیان کشور خواهد بود.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک مظلوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
پس یکی از کابینه دولت نیست بیاد تو یه جلسه با ما
دلمون خوش باشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
از اتحادیه گلفروشان و از آقای دادستان دعوت کنید بیایند ببینیم برای دکتر دامپزشک مجوز صادر می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
1
تحریم هفته دامپزشکی
باید روز دامپزشکی را تسلیت گفت
باید بحال روز دامپزشکی خون گریست
سازمان دامپزشکی و دامپزشک دشمن شماره بک دامپزشک هست
نظر شما
ادامه