کد خبر: ۴۴۶۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر



نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: کارکنان دامپزشکی از اینکه گمنام عمل می کنند باید خرسند باشند زیرا شهرت زمینه فساد را فراهم می کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «حجت الاسلام سید علیرضا عبادی» صبح امروز در دیدار مدیرکل و کارکنان دامپزشکی خراسان جنوبی به مناسبت 14 مهر روز دامپزشکی افزود: در بحبوحه ای که جنگ اقتصادی به صورت وسیع در حال گسترش است نقش جهادی کارمندان دامپزشکی اجتناب ناپذیر است.

وی خدمت به همنوع را بزرگترین عبادات دانست و تصریح کرد: زوایای کار دامپزشکی خدمت به همنوع و همچنین حیواناتی است که در خدمت انسان هستند و کارکنان دامپزشکی از اینکه گمنام عمل می کنند باید خرسند باشند زیرا شهرت زمینه فساد را فراهم می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اهمیت شغل دامپزشکی به گونه ای است که عده زیادی از این خدمت منتفع یا متضرر می شوند و بدون شک ثواب یا گناه خدمت و سهل انگاری به همان میزان وسیع خواهد بود.

وی اظهار داشت: تامین غذای حلال به گونه ای است که امروز در کشورهای غیر مسلمان هم طرفدار دارد زیرا آنها هم درک کرده اند غذای اسلامی برگرفته از بهترین ها است.

عبادی خطاب به کارکنان دامپزشکی گفت: خوشحال باشید که گمنام هستید چون گمنامی اخلاص با خداست و شغل شما از زوایای متفاوت مهم است و اجر و پاداش فراوان دارد.

«دکتر محمد اصغرزاده» مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی هم در این دیدار گفت: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی، تمام فعالیت این اداره کل در این مسیر قرار گرفته است به طوری که روزانه بیش از 350 خدمت به جامعه هدف ارایه می شود.

اصغرزاده افزود: سلامت و بهداشت عمومی و صیانت از سرمایه دامی استان وظیفه ذاتی سربازان گمنام جنگ اقتصادی در اداره کل دامپزشکی است.

وی بیان کرد: یکهزار و 709 بیماری وجود دارد که 900 بیماری مشترک بین انسان و دام است و کوچکترین سهل انگاری موجب تبعات اجتماعی می شود.

وی گفت: تلاش های  بی وقفه و شبانه روزی کارکنان دامپزشکی خراسان جنوبی  باعث شده کانون بسیاری از بیماری ها در خراسان جنوبی صفر باشد و این در حالی است که این استان  با کشور افغانستان مرز مشترک دارد.

اصغر زاده از انتخاب یکی از کارمندان بازنشسته دامپزشکی خراسان جنوبی به عنوان نیروی منتخب کشوری در سال 97 خبر داد و گفت: کارکنان دامپزشکی شعار «سلامت از مزرعه تا سفره» را در دستور کار قرار دادند که عین اقتصاد مقاومتی است.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
عجب حرفی خرج ومحارج زندگی وزن وبچه وکلا زندگی شرافتمندانه این حرفا حالیش نیست بی مزد بودو منت هرحدمتی که کردم یارب مباد کس را مخدوم بی عنایت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
با حقوق دو میلیون ونیم زیر خط فقر واعزام به طویله و.اصطبل از کدام شهرت صحبت بمان امده؟
نظر شما
ادامه