کد خبر: ۴۴۶۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
پیام تبریک رئیس موسسه رازی به مناسبت روز ملی دامپزشکی:
«دکتر علی اسحاقی» در پیامی فرا رسیدن روز ملی دامپزشکی را به جامعه دامپزشکی کشور به ویژه محققان و دامپزشکان موسسه رازی تبریک گفت ...
 

حکیم مهر: رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در پیامی فرا رسیدن روز ملی دامپزشکی را به جامعه دامپزشکی کشور به ویژه محققان و دامپزشکان موسسه رازی تبریک گفت .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر علی اسحاقی» همزمان با گرامیداشت روز ملی دامپزشکی، در پیامی این روز را به جامعه دامپزشکی کشور به ویژه محققان و دامپزشکان موسسه رازی تبریک گفت .

در این پیام آمده است: بی‌تردید سلامت، بهداشت و امنیت غذایی از مقوله‌های بسیار مهم زندگی تمام جوامع بشری است. باید دامپزشکان نیز مانند پرستاران، معلمان و پاسداران ستایش شوند چرا که این عالمان نجیب، خدوم، بی ادعا و گمنام برای حراست از سلامت جامعه در صف اول مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان هستند، بیماری‌هایی مانند هاری، تب مالت، جنون گاوی، آنفلوآنزای پرندگان و بسیاری دیگر که از این دست می‌باشد. تصور یک روز بدون وجود دامپزشکان در سرتاسر جهان غیرممکن است و اساس سلامت غذایی و حفظ و ارتقاء بهداشت و سلامتی در سرتاسر گیتی تا حد بسیار زیادی برعهده دامپزشکان است و تصور عدم وجود این قشر سخت کوش و تلاشگر، غیرممکن می‌باشد .

اهمیت فعالیت‌های مستمر و دقیق دامپزشکان عزیز در زمینه‌های تحقیقات و تولید واکسن‌های دام و طیور، پایش بهداشتی و مراقبت‌های کلینیکی دام و طیور را بدون شک در این نوشتار کوتاه نمی‌توان بیان نمود. اما وظیفه خود می‌دانم در حد توان این تلاش‌های ارزنده را ارج نهاده و از درگاه خداوند منان برای نویدآوران سلامت و بهداشت و سربازان بی‌ادعای عرصه بهداشت توفیق روز افزون آرزو نمایم. امیدوارم همه دامپزشکان خدوم و وظیفه شناس کشورمان در تمامی مراحل زندگی و انجام ماموریت‌های محوله در سایه‌ی توجهات حضرت ولیعصر (عج) بیش از پیش موفق و منصور باشند .

موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مراکزی که وظیفه حفاظت و حراست بهداشتی این مرزو بوم را بر عهده داشته است محل تجلی علم و عمل در زمینه فعالیت‌های دامپزشکی و پزشکی بوده است، امید است با توجه هرچه بیشتر به این موسسه و ارج نهادن به تلاش‌های بی‌دریغ پرسنل خدوم و جهادگران خاموش عرصه بهداشتی، روح امید و تلاش مضاعف را در این عزیزان تقویت نماییم .

در پایان از خداوند سبحان، توفیق روزافزون همکاران، ارتقاء جایگاه و منزلت واقعی دامپزشکی در صحت و سلامتی جامعه را خواهانم .

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
روزی پادشاه همه خیاط ها را به قصر دعوت کرد بین انان یک پینه دوز هم بود به او گفتند تو چرا امدی گفت:
من هم اهل بخیه ام
شرح حال دامپزشکان امروز ماست که خود را قاطی می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
واقعا راس میگی؟؟؟
نظر شما
ادامه