کد خبر: ۴۴۶۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
به مناسبت گرامیداشت هفته دامپزشکی:
در این جلسه دکتر علیرضا رفیعی‌پور، دکتر محمدرضا صفری، دکتر یوسف داودی، دکتر علی اسحاقی، دکتر ناصر علیدادی و دکتر فرهاد طاهریان دیدگاه‌های خود را در مورد وضعیت حوزه دامپزشکی کشور ارائه کردند ...
 

حکیم مهر: جمعی از مدیران دولتی، غیردولتی و دانشگاهی دامپزشکی بعدازظهر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دامپزشکی با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، بعد از ظهر امروز که دومین روز هفته دامپزشکی به نام «دامپزشکی، تشکل های مردمی، توسعه مناطق روستایی و عشایری» نامگذاری شده است، «دکتر علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی، در دیدار با روسای سازمان های دامپزشکی و نظام دامپزشکی کشور و جمعی از مدیران و استادان دامپزشکی، ضمن تبریک روز ملی دامپزشکی به تمام دامپزشکان و سایر رده های این حوزه، پای سخنان و پیشنهادات آن ها جهت بهبود خدمات این حرفه حساس و تعیین کننده در سلامت مردم نشست.

بنابراین گزارش، در این دیدار، دکتر لاریجانی پس از شنیدن نقطه نظرات پیشنهادی برخی از میهمانان، با استناد به شرایط خاص کشور خواستار اتخاذ مکانیسمی کارآمد در تسریع ترخیص اقلام وارداتی ضروری با وجود رعایت استانداردهای قرنطینه ای شد.

رییس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از اظهاراتش در واکنش به خواسته ها و پیشنهادات حاضران، ضمن یادآوری حساسیت خطیر مسوولیت دامپزشکان در حفاظت از سلامت مردم و سرمایه های تولیدکنندگان فرآورده های دام، طیور و آبزیان، توصیه هایی را جهت تسریع به رسیدگی مشکلات و در عین حال لزوم تدبیر در اتخاذ تصمیم های مطالعه شده و پرهیز از رویکردهای شتاب زده مطرح کرد.

 «دکتر علیرضا رفیعی پور» رییس سازمان دامپزشکی کشور نیز با اشاره به برخی اقدامات همکاران دامپزشک در مقابله با انواع بیماری های نوپدید و بازپدید و به ویژه بیماری هایی نظیر آنفلوآنزای پرندگان و ...، نقش این صنف زحمت کش را در پیشگیری از بروز خسارات هزاران میلیاردی به سرمایه های دامی و همچنین امنیت غذایی جامعه یادآور شد و سرمایه گذاری، تجهیز امکانات و افزایش توانایی دامپزشکان را در واحدهای تولیدی و سایر موضوعات مرتبط جهت پیشگیری از تحمیل خسارت صدها برابری در این موارد را مورد اشاره قرار داد.

لازم به ذکر است پیش از سخنان رییس مجلس شورای اسلامی، دکتر علیرضا رفیعی پور، رییس سازمان دامپزشکی کشور، دکتر محمدرضا صفری، رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور؛ دکتر یوسف داودی، عضو دامپزشک کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، دکتر علی اسحاقی، رییس موسسه واکسن و سرم سازی رازی؛ دکتر ناصر علیدادی، دانشیار دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و دکتر فرهاد طاهریان، دبیر انجمن واردکنندگان فرآورده های خام دامی دیدگاه های خود را در مورد وضعیت روز حاکم بر حوزه دامپزشکی کشور ارائه کردند .

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Czechia
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
ای کاش بهشون میگفتین که باید زودتر به وزارت بهداشت ملحق شیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
همه مشکلات آقایون حل شد
خدا را شکر
مشکلات من و امثال من کما فی السابق پا برجاست ....
یا الرحم الرحمین الله .
فیدل کاسترو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
از دکتر لاریجانی می پرسیدید دقیقا ارتباط FATF با دامپزشکی چیست؟!
بگو بیان پول دامپزشکها را بشورن پولهاشون کثیفه بالاخره مرتب با دام و طیور و... سر و کار دارند پولهاشون کثیفه!
پولشویی بهارستان!!!!!
بعد از غنی سازی اورانیوم در قالیشویی تورقوزآباد!!!!
نظر شما
ادامه