کد خبر: ۴۴۶۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر



تفاهم نامه همکاری سه جانبه بیمه فراگیر دام عشایر بین سازمان امور عشایر ایران، صندوق بیمه کشاورزی و اتحادیه عشایری دامداران متحرک ایرانیان منعقد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایانا، رئیس سازمان امور عشایر ایران در نشست با قائم مقام و مدیران صندوق بیمه کشاورزی در سخنانی اظهار داشت: یکی از نیازهای اساسی در صنعت بیمه این است که با بهره گیری از آخرین تکنولوژی از پایش اطلاعات استفاده شود.

«کرمعلی قندالی» با اشاره به اینکه سامانه جامع ثبت اطلاعات عشایر کشور تا پایان امسال راه اندازی می‌شود، خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه می‌توانیم همکاری موثرتری با سامانه جامع صندوق بیمه کشاورزی داشته باشید باید در بحث بیمه دام طوری عمل کنیم تا مردم به بیمه اطمینان کنند و خودشان ترغیب به بیمه دام شوند. تک تک عشایر عضو تشکل‌های عشایری هستند و می‌توانیم از این ظرفیت برای بیمه دام عشایر استفاده کنیم.

قندالی بیان داشت: این تفاهم نامه نقطه شروع خوبی برای همکاری در بیمه دام عشایر است و اگر خوب عمل کنیم عشایر استقبال خوبی از آن خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، «محمد ابراهیم حسن نژاد» قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی نیز در این نشست در سخنانی اظهار داشت: امیدواریم این تفاهم نامه منجر به تکمیل بیمه دام عشایر شود.

وی با بیان اینکه تعاونی‌های عشایری در بیمه دام عشایر نقش مهمی دارند، گفت: تا آنجا که امکان داشته حق بیمه دام عشایر را کاهش داده‌ایم و هرچه تعداد بیمه گذار بیشتر شود امکان پایین آوردن حق بیمه وجود دارد.

گفتنی است، به موجب این تفاهم نامه سه جانبه مقرر شده است صندوق بیمه کشاورزی به منظور توسعه پوشش فراگیر بیمه دام عشایر در خسارات ناشی از حوادث قهری، سوانح طبیعی و بیماری‌های واگیردار عمومی و قرنطینه‌ای و کمک به ثبات و امنیت شغلی عشایر، اقدام و غرامت بیمه گذران خسارت دیده را به موقع پرداخت نماید. همچنین صندوق متعهد شده است دوره‌های آموزشی و ترویجی بیمه را برای آشنایی با روش‌های نوین بیمه دام عشایر برگزار نماید.

سازمان امور عشایر ایران نیز تعهد نموده است آمار و اطلاعات اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی عشایری کشور را در اختیار صندوق بیمه کشاورزی قرار دهد و نظارت لازم بر عملکرد بیمه‌ای اتحادیه‌ها و شرکت‌های عشایری را اعمال نماید.

همچنین در این تفاهم نامه اتحادیه عشایری دامداران متحرک ایرانیان نیز متعهد به معرفی نمایندگان شرکت‌های تعاونی عشایری استانی برای بازاریابی و صدور بیمه نامه، نظارت بر عملکرد بازاریابی شرکت‌های تعاونی عشایری و اعلام خسارت دام عشایر به نمایندگی‌های صندوق بیمه کشاورزی شده است.



انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Sweden
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
باید واکسیناسیون رو اجباری کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
تبریک به اسلام پناه
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
شما غرامتهای دو سال گذشته رو بدید بیمه جدید پیشکش
نظر شما
ادامه