کد خبر: ۴۴۶۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ‌یزد گفت: دامپزشکان، کارشناسان و کارکنان در این حوزه نقش و سهم ‌موثری در سلامت، بهداشت و اقتصاد جامعه دارند و بخش ‌مهمی از آرامش روانی مردم مدیون زحمات این تلاشگران است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از استانداری یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در جمع جامعه دامپزشکی استان ضمن تبریک روز ملی دامپزشکی، از همراهی خانواده آنها قدردانی کرد و این حوزه را حوزه مهم و حساسی دانست.

«علی زینی وند» ادامه داد: دامپزشکان ‌و تلاشگران این حوزه نقش مهمی در سلامت، بهداشت و اقتصاد جامعه دارند و لازم است مردم نیز با خدمات و فعالیت های این حوزه بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: بخش مهمی از آرامش روانی مردم مدیون زحمات دامپزشکان است هرچند که در استان اداره کل دامپزشکی در بخش‌های کشتارگاه‌ها، سردخانه ها و مراکز عرضه مواد غذایی، دامی و لبنی با کمبودهایی روبروست که باید مورد توجه قرار گیرد.

زینی وند خاطرنشان کرد: البته این مهم در دنیا حل شده و بسیاری از تصدی گری ها و امور نظارتی دولت به تشکل های مردمی و سازمانهای غیر دولتی سپرده شده است، ما نیز باید به این سمت حرکت کنیم و به مشارکت مردم در امور مختلف بیشتر توجه نماییم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در پایان سخنان خود با اشاره به در پیش بودن فصل سرما و ‌شیوع برخی بیماری ها در دام و طیور متناسب با این فصل، اظهار امیدواری کرد: با دانش فنی و کارآمدی که در اداره کل دامپزشکی استان وجود دارد و همراهی و هم افزایی دستگاههای مختلف استان، در امر پیشگیری و مقابله با این بیماری ها اقدامات جدی صورت گیرد تا آسیبی به سلامت، اقتصاد و آرامش جامعه وارد نشود.

‌گفتنی است در پایان این مراسم از دامپزشکان و تلاشگران در حوزه دامپزشکی استان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Japan
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
درود بر دکتر حداد و همکاران عزیز یزد
نظر شما
ادامه