کد خبر: ۴۴۶۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر



معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور گفت: برنامه واردات دام زنده از کشورهای دیگر به سیستان و بلوچستان نهایی شده و بزودی عملیاتی می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر علی‌صفر ماکنعلی» در سفر به زاهدان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش کشتار و بسته‌بندی، واردات سالانه 700 هزار تا یک میلیون راس دام زنده در اولویت قرار دارد.

وی افزود: پس از ورود دام زنده و ذبح و بسته بندی در کشتارگاه‌ها و واحدهای بسته‌بندی این استان گوشت حاصله برای تامین نیاز کشور و صادرات مورد استفاده قرار گیرد.

معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور گفت: همچنین یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان برای استفاده از ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان ورود لاشه در آینده نزدیک از کشورهای خاص به این استان برای بسته‌بندی است تا با ایجاد ارزش افزوده به بخش اشتغال این منطقه از ایران اسلامی کمک شود.

معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی در سفر یک روزه به سیستان و بلوچستان کشتارگاه دام در زاهدان را افتتاح و در نشست فعالان حوزه کشاورزی این استان شرکت کرد.

ماکنعلی گفت: امیدواریم با برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این استان در سال آینده شاهد رونق و توسعه این بخش و اشتغالزایی در منطقه باشیم.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
خوبه پس گوشت ارزون میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
گاو و گوساله زنده چندسالی هست که از پاکستان وارد شهرهای سیستان و بلوچستان (زابل،هامون،سرباز و چابهار ) میشه و بعد از کشتار و استخوان گیری و بسته بندی وکیومی عمده در داخل کشور خصوصا تهران توزیع میشه و چیز جدیدی نیست !!!
نظر شما
ادامه