کد خبر: ۴۴۶۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
رئیس انجمن صنفی داروخانه‌های دامپزشکی استان گیلان خبر داد:
«دکتر امیر عطا نصیری» گفت: اتحادیه صنف گل و گیاه به داروخانه‌های دامپزشکی دکتر شنوا و خاکپور مراجعه کرده و نامه‌ای تهدیدآمیز مبنی بر اجبار به گرفتن جواز از این اتحادیه را تحویل مسئول فنی داروخانه نمود ...
 

حکیم مهر: الزام داروخانه های دامپزشکی به اخذ مجوز از اتحادیه گل و گیاه شهرستان رشت، اشتباه سهوی اعلام شد!

به گزارش حکیم مهر، «دکتر امیر عطا نصیری» رئیس انجمن صنفی داروخانه‌های دامپزشکی استان گیلان در این خصوص گفت: در استان گیلان شهر خمام نیز این اتحادیه صنف گل و گیاه به داروخانه‌های دامپزشکی دکتر شنوا و خاکپور مراجعه کرده و نامه ای تهدیدآمیز مبنی بر اجبار به گرفتن جواز از این اتحادیه را تحویل مسئول فنی داروخانه نمود.

وی افزود: با پیگیری انجمن صنفی داروخانه‌های دامپزشکی، نظام دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی استان گیلان و کمک دکتر عاقبتی مدیرکل دامپزشکی استان گیلان، نامه ای به صنف گل و گیاه ارسال شده و قانون شکنی صنف به آنها گوشزد شد، و فعلاً این اتحادیه از ارسال نامه عذرخواهی کرده و آن را اشتباه سهوی عنوان نموده است!

 
 
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
1
اینا دیگ خیلی پر رو شدن
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
به نظرم لازمه کمی جدی تر بود و موضوع رو به یه تذکر شل ختم نکرد و از راه قانونی به قول عوام یه حال حسابی به این قبیل دست درازی ها داد وگرنه فردا صنف ساندیویچیها و پس فردا صنف قطعه فروشان تراکتور و کامیون از این جسارتها میکنن.
ناشناس
|
Czechia
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
خلایق هر چه لایق. عاقبت ماندن در وزارت پیاز و سیب زمینی بهتر از این هم نمیشه. من که دیگه دلم واسه دامپزشکی نمیسوزه چون آدم ها لایق اون رفتاری هستن که دوست دارن باهاشون انجام بشه
نظر شما
ادامه