کد خبر: ۴۴۷۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: این شورا به لحاظ تشکیلاتی می‌تواند با بالاترین مقام اجرایی کشور در ارتباط باشد و خواسته‌های به حق صنفی و حاکمیتی دامپزشکی را مطرح کند ...
 

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، پیشنهاد فرهنگستان علوم شاخه دامپزشکی مبنی‌بر تشکیل شورای‌عالی دامپزشکی را یک پیشنهاد راهبردی و مثبت خواند و گفت: «سازمان از این مطالبه به حق، حمایت خواهد کرد.»

 «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» ادامه داد: «زمانی که فرهیختگان، منتخبین و پیشکسوتان حوزه اجرا و آموزش دامپزشکی و همچنین جمع این عزیزان که همواره در فرهنگستان بهترین تصمیمات را برای کشور می‌گیرند، برای تشکیل شورای‌عالی دامپزشکی به جمع‌بندی رسیده‌اند، سازمان دامپزشکی هم که خود جزء همین خانواده بزرگ ۳۸ هزار نفره است، از آنها حمایت می‌کند.»

وی ادامه داد: «قطعا شورای‌عالی راهکار مناسبی برای رساندن مطالبات به حق حوزه دامپزشکی به مقامات تراز اول کشور از جمله رئیس جمهور، معاون اول وی و وزرا است و به لحاظ تشکیلاتی می‌تواند با بالاترین مقام اجرایی کشور در ارتباط باشد و خواسته‌های به حق صنفی و حاکمیتی دامپزشکی را مطرح کند.»

رفیعی‌پور با یادآوری اینکه سازمان دامپزشکی یک سازمان صد در صد حاکمیتی و نظام دامپزشکی یک سازمان مردم نهاد است، تصریح کرد: «همراهی و همفکری این دو ارگان در قالب شورای‌عالی دامپزشکی به خانواده بزرگ دامپزشکی کمک شایانی خواهد کرد.»

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
فقط لطفا تو شوراهاتون از جوانان هم استفاده کنین جوانان علمشون به روزه
ناشناس
|
Finland
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
0
0
نظام دامپزشکی یک سازمان دولتی با خرج مستقیم از جیب مردم است نه یک سازمان مردم نهاد !!!
ناشناس
|
Hong Kong
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
0
0
شورا نیاز به افراد با سابقه، جسور و خوش فکر و دلسوز دارد. نباید هدف شورا صرفا دخالت در تصمیمات و دستورالعل های صادره از بخش دولتی باشد. شورا باید برای مسائل و مشکلات ریشه ای و ساختاری دامپزشکی برنامه اولویت دار داشته باشد. دامپزشکی به اندازه کافی خموده شده است و این شورا نباید جای خوش و بش و به رخ کشیدن سوابق خدمتی حاضرین باشد. توجه داشته باشید که تمام مدیران سازمان به مراتب در تبیین جایگاه دامپزشکی و تقویت استقلال و نقش حاکمیتی این حرفه ضعیف کار کردن و قبول کنند که این وضعیت نابسامان این حرفه ناشی از عدم کفایت کافی ایشان برای کسب این مسئولیت چه در نظام دامپزشکی و چه در سازمان دامپزشکی بوده است. تعارفات را کنار بگذارید و بگذارید نسل جدید حضور داشته باشن و یک فکری به حال پریشان آینده خود و این حرفه بکنن. ما از شما تشکر می کنیم
نظر شما
ادامه