کد خبر: ۴۴۷۴۴
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
 

در مراسم روز ملی دامپزشکی امسال در تهران، «دکتر محمود قربان زاده» از اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی به عنوان کارشناس نمونه معرفی و موفق به دریافت تندیس افتخار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، به همین مناسبت گفتگویی با وی داشتیم که به شرح زیر است :

لطفا خودتان را برای کاربران ما معرفی بفرمایید .

اینجانب محمود قربان زاده، متولد سال 1350 در شهرستان طبس استان خراسان، متاهل و دارای دو فرزند، دانش آموخته ممتاز دانشگاه شیراز و فارغ التحصیل سال 1375 هستم .

سوابق تحصیلی و مدیریتی خود را ذکر کنید؟

همانطور که ذکر کردم، اینجانب دارای مدرک دکترای دامپزشکی بوده و فارغ التحصیل دانشگاه شیراز می باشم. همچنین دارای سوابق مدیریتی در  سطح اداره کل دامپزشکی استان و سه دوره متوالی ریاست شورای نظام دامپزشکی استان می باشم و سلسله مراحل مسئولیتی و مدیریتی را از سطوح پایین تا سطوح بالا طی نموده ام، به نحوی که چندین سال کارشناس و مسئول پست دامپزشکی بوده، چند سال سابقه معاونت شبکه دامپزشکی شهرستان، حدود 11 سال سابقه  معاونت اداری و پشتیبانی و معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان، سه دوره متوالی منتخب اعضای نظام دامپزشکی استان بوده و در زمان ریاست سه رئیس نظام دامپزشکی کشور مسئولیت نظام دامپزشکی استان را به عهده داشتم.

همچنین دارای سوابق مدیریتی در سایر تشکل ها می باشم، از جمله دارای حكم ناظر افتخاری صندوق بیمه محصولات كشاورزی از طرف قائم مقام و عضو هیأت مدیره صندوق بیمه محصولات كشاورزی كشور، دبیر اولین كانون توسعه و حمایت از تشكل های بخش كشاورزی وزارت جهاد كشاورزی در استان، عضو هیئت موسس بنیاد توسعه و كار آفرینی وزارت تعاون در اداره كل تعاون استان، عضو فراكسیون كشاورزی شورای موقت برنامه ریزی راهبردی منابع آبی استان.

تا کنون در حوزه دامپزشکی چه افتخاراتی کسب کردید؟

اینجانب سابقه ترجمه و چاپ کتاب و ثبت اختراع در زمینه دامپزشکی داشته و همچنین در تدوین برخی از دستورالعمل های سازمان دامپزشکی مشارکت داشته ام. در ضمن  سابقه دریافت کسب حداقل 28 لوح تقدیر و سپاس از مسئولین کشوری در سه سطح وزارتخانه، سازمان (ملی) و استانی دارم که تعدادی از انها به شرح ذیل می باشد:

 - كسب عنوان مدیر نمونه دستگاهی در طی دو سال  و دریافت لوح تقدیر از استاندار محترم

 - کسب لوح تقدیر از مشاور محترم وزیر جهادکشاورزی، كسب لوح تقدیر به جهت مشاركت فعال و تدوین دستور العمل های حوزه نظارت بر بهداشت عمومی و پیگیری اجرای این دستورالعمل ها در سطح استان از مدیركل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشكی كشور

 - كسب سه لوح تقدیر از از رؤسای دوره های مختلف سازمان نظام دامپزشكی كشور، كسب لوح تقدیر به خاطر كسب رتبه دوم در جشنواره شهید رجائی، كسب لوح تقدیر به جهت تلاش ارزنده به عنوان تیم كاری برتر در اداره كل از استاندار محترم

 - دریافت لوح تقدیر در سال نوآوری و شكوفایی با توجه به كسب رتبه برتر در ارزیابی عملكرد ادارات كل دامپزشكی استان های سراسركشور در سال 87 از ریاست سازمان دامپزشكی كشور، كسب دو لوح تقدیر طی دو سال از قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشكی استان

 - كسب دو لوح تقدیر طی دو سال از مدیركل صدا و سیمای استان، دریافت لوح تقدیر به خاطر كسب رتبه اول در طرح سنجش میزان رضایت مندی مراجعان توسط استانداری در اداره كل دامپزشكی استان در بین 60 دستگاه استانی از مدیركل دامپزشكی استان

 - كسب لوح تقدیر به جهت برگزاری باشكوه همایش «گوشت حلال، زندگی پاك» از مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه و مدیر كل محترم دامپزشكی استان، كسب لوح تقدیر به جهت تلاش و كوشش و پیگیری مطلوب در جهت راه اندازی اداره كل دامپزشكی استان از مدیر كل دامپزشكی خراسان جنوبی، كسب لوح تقدیر به جهت راه اندازی آزمایشگاه مركزی اداره كل از مدیر كل محترم دامپزشكی استان

- كسب لوح تقدیر به جهت انتشار نشریه «دامپزشكی را بهتر بشناسیم» از مدیركل محترم دامپزشكی خراسان، کسب لوح تقدیر از مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی به خاطر عضویت در تیم مصاحبه کننده نیرو های پذیرفته شده در آزمون استخدامی نیروهای تخصصی استان های خراسان رضوی، گلستان، خرسان جنوبی و استان سیستان و بلوچستان در ادارات کل دامپزشکی، کسب لوح تقدیر از مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی به خاطر مشارکت در تدوین کتاب «دامپزشکی در سفره»، کسب لوح تقدیر از ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی به خاطر  مشارکت در ارزیابی شرکت های تولیدی و خدماتی برتر حامی حقوق مصرف کنندگان استان خراسان رضوی.

امسال به عنوان کارشناس نمونه دامپزشکی استان معرفی شده و در مراسم روز ملی دامپزشکی به شما تندیس اهدا شده است. علت این انتخاب را در چه می دانید؟

با توجه به ماهیت منحصر به فرد کار دامپزشکی در عرصه تامین بهداشت صنعت دام، طیور و آبزیان و همچنین تامین بهداشت عمومی جامعه، همه همکاران در بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی مصداق عینی و واقعی فعالان نمونه این کشور هستند و اینجانب نیز نماینده ای کوچکی از این قشر عظیم و بزرگ  می باشم که در مرحله اول لطف خداوند و در مرحله بعد لطف و اعتماد مسئولین و همکاران دامپزشکی استان و کشور با توجه به بررسی و ارزیابی مدارک و مستندات ارسالی از رزومه و سوابق کاری اینجانب باعث کسب امتیازات لازم و انتخاب اینجانب گردید .

چه پیشنهادی به همکاران خود در استان و کشور برای پیشبرد بهتر امور دامپزشکی دارید؟

قطعا خود را درحدی نمی دانیم که پیشنهاد یا توصیه ای را به همکاران استانی یا کشور داشته باشم اما همیشه یک آرزوی صنفی و شغلی داشته ام و آن ایجاد وحدت، تعامل، ارتباط سازنده و دوستانه بین کلیه بخش های دامپزشکی اعم از دولتی و خصوصی است تا انشاء ا... با هم افزایی و وحدت قوا بتوانیم شاهد ارتقاء حقوق صنفی این رشته هم در بخش خصوصی و هم در بخش دولتی باشیم .

اگر صحبت ناگفته ای باقی مانده بفرمایید .

خیر، صحبت دیگری نیست؛ در پایان  از شما عزیزان (همکاران روابط عمومی) به عنوان بازوان پرتوان دامپزشکی در بیان مسائل و مشکلات و فعالیت های خطیر و عظیم دامپزشکی استان و کشور به نوبه خود تقدیر و تشکر می کنم .

 
 
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دوستدارتان یک از هزاران
|
Germany
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
1
3
چه انسان شریف و دامپزشک دانشمندی را در خراسان جنوبی به رایگان از دست دادیم و دست اندر کاران ...... تازه بعد از اینهمه مدت پی به اشتباه وحشتناکشان بردند حیف و صد حیف افسوس و صد افسوس...
بیشه شیران خالی شد و ...
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
0
1
بخش خصوصی استان خراسان جنوبی همیشه قدردان محبتها وتلاشهای شما هست من به نوبه خودم به شما تبریک عرض میکنم همیشه بهترینید جای ادمهای مقتدر و پر اراده ای مثل شما اینجا خالیست..
سیاح محمد
|
United States of America
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
2
1
بر خود فرض بلکه واجب می دانم از همکار استانی جناب آقای دکتر قربان زاده که فردی فرهیخته و توانمنددر حوزه دامپزشکی می باشند تقدیر و سپاسگزاری کنم .سلامت و پایدار باشید.
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
3
0
خوشبختانه خراسان جنوبی از نیروهای با سابقه و فرهیخته ای برخوردار است.دقیقا کی به اشتبتهش پی برده.اینجا که این جور چیزی احساس نمیشود
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
4
0
اگر با دامپزشکان در حال حاضر خراسان جنوبی مصاحبه شود کارنامه ای خیلی درخشان دارند
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
1
0
جناب دوستدارتان یک از هزاران...احسنت به معرفت شما همشهری دکتر ....شما خود هزاران نفرید....
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
0
0
فرهیخته و دانشمند زیادند بحمدلله. البته نه در جایی که حقشان است بلکه در سطوح زیرین...استغفرالله
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
ماشاا.. حسود زیاده انگار ....دکتر جان کارت پس درسته درسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
با سلام خدمت جناب آقای دکتر قزبان زاده کسب مقام کارشناس نمونه ملی دامپزشکی استان خراسان رضوی زا به شما تبریک گفته و برایتان آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
ایشان به حق از فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه شیراز بودند.امیدوارم همیشه موفق باشند.
نظر شما
ادامه