کد خبر: ۴۴۷۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

واکسیناتور شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار بر اثر حمله سگ مجروح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار، «دکتر علی اکبر وندائی» رئیس این شبکه در شرح جزئیات این خبر گفت: بر اثر حمله سگ یک واحد گاوداری به یکی از واکسیناتورهای این شبکه، در حین انجام عملیات واکسیناسیون بر علیه بیماری تب برفکی در دام سنگین، وی را از ناحیه ساق پا مجروح کرد.

دکتر افزود: پس از این گاز گرفتگی، مجروح بلافاصله به شبکه بهداشت و درمان برخوار منتقل و اقدامات کامل پیشگیرانه و درمانی انجام گردید.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار گفت: کارکنان دامپزشکی، سربازان گمنام عرصه بهداشت و سلامت بوده و در خط مقدم بیماری های مشترک بین انسان و دام قرار دارند.

 وی با ابراز همدردی با همکار آسیب دیده و آرزوی سلامتی برای وی، به سختی کار دامپزشکی اشاره نمود و اذعان داشت: کار با حیوانات همیشه با احتمال خطر همراه است و تنها چیزی که باعث می شود افراد با این گونه خطرها مواجه شوند،حس وظیفه شناسی و خدمت به جامعه است.

دکتروندائی خاطر نشان کرد: این قلاده سگ در سال جاری توسط گروه مایه کوبی این شبکه بر علیه بیماری هاری واکسینه و برای آن شناسنامه بهداشتی صادر شده بود.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار در پایان به همشهریان عزیز توصیه کرد در صورت هر گونه حیوان گزیدگی در اسرع وقت به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه نمایند.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
0
0
کیه ک قدر مارو بدونه صدا و سیما فقط میتونه مارو ب جایی برسونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
0
بخدا هیچکس نمیدونه ما چه بدبختی میکشیم همه ی کار دامپزشکی رو دوش ماست.....یک روز سال بیکار نیستیم هر روز تو سرما و گرما تو روستا داریم جون میکنیم یه نمونش کار کردن هر روز با واکسن rev1 و ارتباط مستقیم با تب مالت ....... هیچکسم قدرمون رو نمیدونه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
0
گاز گرفته گي!!!!! عجب اتفاق مهيبي!! انگار مثلا ي حمله تروريستي بوده!!
هر كاري سختيهاي خودشو داره
نظر شما
ادامه