کد خبر: ۴۴۷۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

دو اتفاق خوب در هفنه دامپزشکی

دکتر بهروز کبیری

ضمن تبریک مجدد روز ۱۴ مهر و هفته ملی دامپزشکی به تک تک دامپزشکان و همکاران گرامی،

در هفته ملی دامپزشکی امسال، دو اتفاق خوب و قابل تامل رخ داد:

1. خبر تشکیل شورای عالی دامپزشکی، با همراهی و همفکری دو ارگان سازمان دامپزشکی کشور و سازمان نظام دامپزشکی کشور، که امیدوار هستیم که هرچه زودتر این شورا تشکیل و بدینوسیله اهداف عالیه حرفه دامپزشکی تحقق بیشتری یابد.

 2. اقدام به موقع سازمان نظام دامپزشکی درخصوص عدم امکان عضویت دانش آموختگان احتمالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت و مصاحبه رییس محترم گروه تخصصی دامپزشکی وزرات علوم و تاکید ایشان بر این موضوع.

این دو اتفاق نشان از یک مدیریت و نگرش جدید بر مبنای ادراک و دریافت مناسب از شرایط موجود دارد. شاید یکی از دغدغه های این حرفه که جامعه دامپزشکی کشور را با چالش بزرگی مواجه کرده، افزایش بی رویه دانشکده های فاقد استاندارد و افزایش بی رویه ظرفیت پذیرش و فارغ التحصیلان آن باشد و تلاش جامعه دامپزشکی با توجه به سیاست های وزارت علوم و دانشگاه آزاد تا کنون نتوانسته از این افزایش جلوگیری کند، اما سازمان نظام دامپزشکی به عنوان متولی بخش خصوصی در حرکتی منطقی و قانونی توانست برای چندمین بار در این سال نوعی مدیریت مشارکتی بر پایه درک صحیح از وقایع پیش رو برای خانواده بزرگ دامپزشکی را به نمایش بگذارد.

ضمن تشکر از رئیس سازمان نظام دامپزشکی و سپاس از همراهی رئیس سازمان دامپزشکی کشور و رئیس محترم تخصصی دامپزشکی وزرات علوم، امیدواریم حرکت های موثر و ارزشمند اینچنینی ادمه دار باشد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Canada
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
0
مدیریت سازمان دامپزشکی که فوق العادس!
برداشت آزاد
نظر شما
ادامه