کد خبر: ۴۴۸۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

معاون فرماندار گیلانغرب گفت: جایگاه و نقش دامپزشکی در حوزه سلامت تاثیر گذار است/ دامپزشکی در شهرستان گیلانغرب عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «فرهاد همتی» در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان گیلانغرب در فرمانداری این شهرستان، از زحمات دکتر حیدری رئیس سابق دامپزشکی شهرستان قدردانی کرد و از او به عنوان مدیری با درایت که بر حوزه کاری خود اشرافیت کامل داشت، نام برد .

او با اشاره به رسالت و وظایف خطیر دامپزشکی، گفت: فعالیت های دامپزشکی ضامن تامین سلامت و امنیت غذایی مردم است که کم کاری در این حوزه تبعات جبران ناپذیری دارد.

همتی همچنین یکی از ویژگی های خوب مجموعه دامپزشکی را صداقت، تعهد و تکریم ارباب رجوع دانست و افزود: نحوه برخورد کارکنان دامپزشکی با مردم بسیار خوب و توام با احترام است.

وی گیلانغرب را شهرستانی کشاورزی و دامداری دانست و گفت: منبع اصلی درآمد مردم این شهرستان از این 2 بخش تامین می شود و از این رو فعالیت های دامپزشکی در حفظ سرمایه های دامی مردم بسیار مهم و اثر گذار است.

مدیرکل دامپزشکی کرمانشاه نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت های دامپزشکی در راستای ایجاد اشتغال پایدار و سرمایه گذاری مطمئن افزود:  مجموعه دامپزشکی از هیچ تلاشی برای تامین فراورده های خام دامی سالم دریغ نمی کند.

وی یکی از بزرگترین تهدیدات جمعیت دام، طیور و آبزیان را بیماری ها دانست و افزود: تمام تلاش دامپزشکی جلوگیری از بروز و شیوع بیماری در استان است و دراین راستا از تمام ظرفیت های موجود بهره می گیریم.

دکتر پرور به کوچ دام عشایر به گیلانغرب نیز اشاره کرد و گفت: فعالیت مجموعه دامپزشکی در این شهرستان به دلیل مرزی و وجود دام های عشایر بیشتر تر از دیگر شهرستان ها است و از این رو خواستار افزایش سطح همکاری و حمایت ها از سوی فرمانداری هستیم.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود به تامین داروهای مورد نیاز دامپزشکی در استان نیز اشاره کرد و گفت: با وجود نوسانات نرخ ارز و با بروز مشکلات در این حوزه، دامپزشکی استان با تشکیل ستاد رصد، پایش و تامین تا توزیع دارو های دامپزشکی با همکاری بخش خصوصی نگذاشتیم در بحث خدمت رسانی و تامین واکسن و داروهای دامی مشکل و کمبودی برای پرورش دهندگان  پیش بیاید.

وی اظهار داشت: با وجود وارداتی بودن برخی از دارو و واکسن های دامی با پیگیری و رایزنی ها تا این لحظه کمبود دارو نداشتیم.

در پایان این مراسم از زحمات دکتر حسین حیدری قدردانی شد و دکتر مالک عظیمی به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان گیلانغرب منصوب شد.

دکتر حیدری نیز در حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه به عنوان سرپرست اداره قرنطینه و امنیت زیستی این اداره کل منصوب شد .

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ادیبان
|
France
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
با سلام. الحق اقای دکتر حسین حیدری یکی از نیروهای پرتلاش و خدمتگزار در استان کرمانشاه می باشند. ارزوی پیروزی و سربلندیشان را از خداوند متعال خواستارم. ادیبان
مجاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
عشق است شيرمرد كرمانشاه پهلوان غيور مهندس احمدزاده رياست محترم حراست اداره كل دامپزشكي كرمانشاه
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
با آرزوی موفقیت برای دوست عزیز و گرامی جناب دکتر حیدری و توفیق در پست جدید
نظر شما
ادامه