کد خبر: ۴۴۹۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

کارمند دامپزشکی به عنوان مربی کاراته تیم شهر کرمانشاه انتخاب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «وحید دامود» کارشناس شاغل در اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه و مربي با سابقه ی کاراته در رده سنی نوجوانان مسئولیت هدایت تیم شهر را برعهده گرفت.

این داور ملی بنابر علاقه ای که در رشته کاراته در سبک شیتوریوشوبوکان داشت فعالیت های ورزشی را در شهر کرمانشاه از سال 1364زیر نظر استاد منوچهر کریمی آغاز و از دوران جوانی وارد تیم کاراته استان کرمانشاه شد .

داور رسمی فدراسیون کاراته از دلیل علاقه خود به این رشته ورزشی گفت: از آنجا که رشته کاراته قدمتی پنج هزار ساله دارد و قوانین خاص موجود در شروع مسابقه از جمله تواضع و فروتنی که حریفان در شروع مسابقه و احترامی که در پایان نسبت به هم نشان می دهند، موجب قوی شدن انسان و از طرفی حمایت از ضعیفان می شود و همین قانون خاص علاقه من را چند برابر کرد و با انتخاب این سبک و یادگیری فنون این ورزش خود را به سطح های بالاتر و درجه های بهتری رساندم .

نماینده سبک شیتوریوشوبوکان در غرب کشور در ادامه توضیحات خود اظهار کرد: با تلاش های فراوان چندین ساله و با همت مربیان پرتلاش در این عرصه بعد از كسب عنوان قهرماني، كارت مربیگری درجه یک ملی و درجه داوری ممتاز ملی در رشته کاراته سپس ریاست این سبک در استان کرمانشاه و نماینده این سبک در غرب کشور را از فدراسيون كاراته دریافت و مربی تیم ملی شیتوریوشوبوکان کاراته ایران و همچنین مربی تیم شهر در رده نوجوانان شدم كه ثمره آن تربيت هنرجویانی در رشته شیتوریوشوبوکان كاراته در منطقه مي باشد .

دامود خاطر نشان کرد: رشته کاراته در حال حاضر یکی از ورزش های بسیار قدرتمند و آینده دار است چرا که ایران در این رشته در مسابقات جهانی و آسیایی مقام های متعددی کسب کرده و همچنین از ورزش های المپیکی است که این خود آینده هنرجویان این رشته را تضمین میکند .

در پایان مربی تیم ملی سبک شیتوریوشوبوکان کشور متذکر شد: امیدواریم با تلاش روزافزون مربیان، داوران و کارته‌کارهای این شهر بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد درخشش بیشتر از سوی ورزشکاران کرمانشاهی در رویدادهای بین‌المللی، جهانی، آسیایی و المپیک باشیم .

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
1
0
کارمند با اخلاق و خوب شبکه دامپزشکی هستن ایشون. باعث افتخاره وجودشون. موفق باشید مهندس دامود
نظر شما
ادامه