کد خبر: ۴۴۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - سایت خبری پارسینه به نقل از سلامت نیوز نوشت : معاونت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از نهادهای مهم کشوراز 25 شهریورماه امسال استفاده از فراورده‌های گوشتی صنعتی در برنامه غذایی کارکنان خود را در سراسر کشور ممنوع اعلام کرده است.

معاونت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از نهادهای مهم کشوراز 25 شهریورماه امسال استفاده از فراورده‌های گوشتی صنعتی در برنامه غذایی کارکنان خود را در سراسر کشور ممنوع اعلام کرده است.
در این نامه آمده است: با توجه به وصول گزارشاتی مبنی بر استفاده از حیوانات حرام گوشت و ضایعات کشتارگاهی در تولید این نوع محصولات توسط بعضی از تولید کنندگان و جهت پیگیری از بروز مسمومیت و حساسیت‌های غذایی در کارکنان و .... از تهیه، توزیع و مصرف غذاهای آماده مانند سوسیس، کالباس و همبرگر در بین کارکنان.... اجتناب شود.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۲
0
1
بسیار خوشحال شدیم.
تا زمانی که مسئول فنی از کارفرما حقوق بگیرد این کارخانجات هر اشغالی بخواهند تولید میکنند البته نه همه انها بلکه بیشتر انها! این روند باید ادامه یابد.ای ول
hamid
|
-
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۳
0
0
چون اساتید ارجمند جناب آقایان چرخکار و مشکاه بر نحوه تولید و آزمایش در کشور نظارت عالیه دارند و جناب دکتر یگانه صرفا به گوشتهای درجه یک و نه گوشتهای سارکوسیستی وارداتی مجوز ورود میدهند هیچگونه مشکلی نیست باید باور کرد که بهترین جنسها تولید میشوند
نظر شما
ادامه