کد خبر: ۴۴۹۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

کودکان مهدکودکی در فومن به منظور آشنایی با فرهنگ برخورد با حیوانات، پذیرای چند حیوان آسیب‌دیده تحت حمایت موسسه آناهیتا شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از گیل خبر، چهارشنبه گذشته، چند سگ آسیب‌دیده که مورد آزار حیوان‌آزارها قرار گرفته بودند و سپس تحت حمایت شفاخانه آناهیتا بهبود یافته بودند، توسط عوامل این شفاخانه به مهدکودک ناردن در شهر فومن برده شدند تا کودکان با آسیب‌هایی که بر اثر آزار به حیوانات اتفاق می‌افتد آشنا شود.

مدیر مهدکودک ناردن هدف از این کار را فرهنگ‌سازی خواند و گفت: ما خواستیم به بچه‌ها بیاموزیم که با حیوانات آشنا شوند و بدانند که آن‌ها چطور زندگی می‌کنند و چطور باید با آن‌ها برخورد کرد.

او افزود: می‌خواهیم به بچه ها بیاموزیم که هر جایی در محیط حیوان آسیب‌دیده‌ای دیدند به آن کمک کنند و از آزار حیوانات پرهیز کنند. چون حیوانات هم درد را درک می‌کنند و در صورت آسیب باید از آن‌ها مراقبت کرد.

ناردن دومین مهدکودکی است که پذیرای حیوانات آسیب‌دیده موسسه آناهیتا می‌شود. پیش از این مهدکودکی در صومعه‌سرا نیز برنامه‌ای برای فرهنگ‌سازی برخورد کودکان با حیوانات آسیب‌دیده ترتیب داده بود.

همچنین پنجشنبه گذشته، مراسم گلریزان برای کمک به انجمن حمایت از حیوانات آناهیتا که تنها موسسه رسمی فعال در این حوزه در گیلان است، در مرکز این انجمن در لاکان رشت برگزار شد.

در این مراسم، مقداری کمک نقدی و غیرنقدی اعم از مواد خواکی و بهداشتی مورد نیاز جمع‌آوری شد.

آزاده محجوب، مدیرعامل انجمن حمایت از حیوانات آناهیتا در این زمینه گفت: ما با امکانات و هزینه شخصی و عده‌ای از حامیان حیوانات بیش از سیصد حیوانات آسیب‌دیده را در آناهیتا نگهداری می‌کنیم. از مردم نیز انتظار داریم همان‌طور که هر حیوان آسیب دیده‌ای پیدا می‌کنند برای ما می‌آورند و یا حتی فقط زنگ می‌زنند و آدرس می‌دهند، از این حیوانات آسیب‌دیده که بعضا قربانی بی‌رحمانه عده‌ای شده‌اند حمایت کنند. هزینه درمان این حیوانات بسیار بالاست، همین‌طور هزینه نگهداری از آن‌ها که بعضی‌هاشان قطع نخاعی هستند. امیدوارم همه مردم به سهم خودشان در این مورد دغدغه داشته باشند.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
چه کار قشنگی. لا به لای اینهمه خبر بد حال آدم کمی خوب میشه. دمتون گرم.
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
0
0
مشخصات و‌شماره این موسسه رو اعلام کنید
نظر شما
ادامه